۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۵۰۶۶۲
قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین خبرداد؛

آغاز فعالیت شعب دانشگاه امیرالمؤمنین از مهرماه سال آینده

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: با توجه به این که شش شهر آمادگی خود را جهت میزبانی از دانشگاه امیرالمؤمنین اعلام کرده اند، مقدمات لازم فراهم شده و از مهرماه سال جاری فعالیت آنها آغاز می شود.
حجت الاسلام علي نژاد، قائم مقام دانشگاه اميرالمؤمنين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و شبکه ماهواره ای الاهواز، شامگاه گذشته، چهاردهم اسفندماه، در آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و دانشگاه آزاد اسلامی، از حمایت های میرزاده، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی جهت اعطای مجوز فعالیت به دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) قدردانی کرد.

حجت الاسلام علی نژاد با بیان این که پنج سال از عمر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) می گذرد، گفت: این دانشگاه در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.

وی ابراز داشت: با توجه به این که در این دانشگاه رشته هایی در راستای ترویج فرهنگ و معارف امامت و ولایت تدریس می شود؛ بنابراین توانستیم از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز تأسیس شعب این دانشگاه در دیگر نقاط کشور را دریافت کنیم.

قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان این که تا کنون 6 شهر آمادگی خود را جهت تأسیس شعبه این دانشگاه اعلام کرده اند، گفت: این شعب فعالیت خود را از ابتدای مهرماه سال آینده آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام علی نژاد از انعقاد تفاهم نامه همکاری با 14 مرکز دانشگاهی معتبر خبر داد و گفت: در این راستا جای خالی دانشگاه آزاد اسلامی را احساس می کردیم؛ بنابراین تمایل داریم تا با این دانشگاه مهم تفاهم نامه ای امضا کنیم و می دانیم که این اقدام دستاوردهای بسیاری را به همراه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای مطلوب دانشگاه امیرالمؤمنین در مدت 5 ساله فعالیت خود اشاره کرد و گفت: با توجه به این که یکی دیگر از اقدامات ما در راستای مقابله با تهدیدات سیاسی، قومی، اعتقادی و فکری ماهواره، تأسیس شبکه ماهواره ای الاهواز بود؛ از این رو بخش معارفی و فکری این شبکه از خروجی های دانشگاه امیرالمؤمنین تأمین می شود.

مدیر شبکه ماهواره ای الاهواز در پایان گفت: همکاری بسیار تنگاتنگ دانشگاه امیرالمؤمنین و شبکه الاهواز دستاوردهای بسیار خوبی در بر داشته است به گونه ای که اکنون از 90 کشور جهان مخاطب داریم./9454/پ203/ب2

ارسال نظرات