۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۵۰۷۱۵
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی خبر داد؛

تحصیل 70 هزار طلبه در حوزه علمیه خواهران کشور

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران از تحصیل 70 هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه خواهران کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد استقبال و رشد بسیار خوب برای تحصیل در مدارس علمیه خواهران هستیم.
حجت الاسلام و المسلمين محمود رضا جمشيدي در مراسم توديع و معارفه مدير حوزه هاي علميه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران کشور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران از تحصیل 70 هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه خواهران کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد استقبال و رشد بسیار خوب برای تحصیل در مدارس علمیه خواهران هستیم.

 

وی تقویت و توسعه حوزه علمیه خواهران را ضروری دانست و افزود: خوشبختانه نگاه ها در کشور نسبت به حوزه علمیه خواهران عمیق است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر ضرورت پرهیز حوزه های علمیه نسبت به جریان های سیاسی تأکید کرد و گفت: همه تلاش ما این بوده که حوزه علمیه خواهران درگیر جریان های سیاسی نشود که خوشبختانه در این خصوص موفق بوده ایم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که طی سال های اخیر با تلاش های صورت گرفته شاهد رشد فضاهای آموزشی در کشور بودیم، افزود: از سال گذشته تا به امروز هر روز ده پروژه عمرانی در کشور افتتاح شد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران همچنین به بهره برداری از 40 پروژه عمرانی با همراهی خیران امسال در کشور خبر داد.

 

وی همچنین به اجرای طرح رحمت با همکاری مرکز زنان ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در این طرح تاکنون هزاران مربی دارای مهارت در کشور تربیت شده است که خروجی بسیار خوبی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی داشته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در ادامه تقویت فعالیت های قرآنی را یکی از برنامه های حوزه علمیه خواهران دانست و افزود: در طی چند سال اخیر تاکنون هزار و 500 حافظ قرآن و مربی با تلاش های صورت گرفته به جامعه اسلامی تحویل داده شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد سطح چهار حوزه علمیه خواهران در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شده و ایجاد مدرسه ای به این منظور در سطح استان نیازمند حمایت مسؤولان است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات