۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۲۵۰۷۶۶
نماینده ولی فقیه در قزوین:

تحقق مطالبات رهبری در استان نیازمند همکاری مردم و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید فراوانی بر توجه به نسل جوان داشتند که امیدواریم با همدلی و همکاری بین مردم و مسؤولان و آیت‌الله باریک بین بتوانیم مطالبات معظم له را عملیاتی کنیم.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني امام جمعه قزوين در ديدار با آيت الله باريک بين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با آیت الله باریک بین، گفت: شخصیت ارزنده و ارزشمند آیت الله باریک بین در نزد مردم این منطقه و عنایت ویژه رهبری معظم انقلاب به ایشان زبانزد است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: آیت الله باریک بین همیشه در مسیر حضرت امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب بودند و شخص مقام معظم رهبری علاقه ای ویژه به ایشان دارند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ارزشمند و ماندگار آیت الله باریک بین احیای مدارس علمیه با همکاری آیت الله شالی بود که به خوبی توانستند مدارس علمیه قدیمی را با کمک همدیگر احیا کنند که امروز می‌بینیم که مدارس علمیه استان یکی از مدارس مهم و تاثیرگذار کشور است.

 

امام جمعه قزوین ابراز کرد: پس از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) آیت الله باریک بین محور متدینان بود و همیشه در مسیر این نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب حرکت کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: امام جمعه قزوین در شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی در همین استان فعالیت‌های ارزشمند و ماندگاری داشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم تأثیرگذار بود و تقدیم فرزند شهید خود در راه این نظام جمهوری اسلامی گواه این مطلب است.

 

 

نماینده ولی فقیه در قزوین به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با وی درباره ارتباط بیشتر با جوانان خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید فراوانی بر توجه به نسل جوان داشتند که امیدواریم با همدلی و همکاری بین مردم و مسؤولان و آیت‌الله باریک بین بتوانیم مطالبات معظم له را عملی کنیم.

 

امام جمعه قزوین در پایان از رهبر معظم انقلاب و اعتماد ایشان به خاطر این انتصاب قدردانی کرد./955/پ203/ب4

ارسال نظرات