۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۵۰۸۴۳

قدردانی آیت الله علما از فعالیت های خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تقدیر از فعالیت ها و اقدامات خبری خبرگزاری رسا، ابراز امیدواری کرد که مطالبات رهبر معظم انقلاب از سوی این رسانه حوزوی با جدیت دنبال شود.
قدردانی آیت الله علما از فعالیت های خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، در دیدار با مدیرعامل و جمعی از اعضای خبرگزاری رسا بیان کرد: در گذشته زمزمه هایی بود که حوزه های علمیه خصوصا تفکر نجف، نباید در سیاست دخالت کنند و بحمدالله امام خمینی (ره) با درایت و تفکر خود عملا این طرز فکر سکولار را به طور کلی خنثی کرد.


وی افزود: امام (ره) عملا و فکرا انقلابی درحوزه های علمیه ایجاد کرد که می توان گفت این انقلاب مهم تر از انقلاب مردمی ایران بود، چرا که اگر تفکرحوزه عوض می شد روی بسیاری از مسائل تأثیر منفی می گذاشت؛ بر همین اساس بود که امام راحل (ره) ازهمان اوایل سال 1340 این اقدام مهم را دنبال کردند.


آیت الله علما با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر فضای مجازی، رسانه ای، فرهنگی و تبلیغی بیان داشت: امروزه همه باید در هر لباس و عنوان و تخصصی که داریم نسبت به فضای رسانه ای و مجازی دغدغه و احساس تکلیف داشته باشیم.


وی با استقبال از فعالیت ها و خط مشی خبرگزاری رسا تأکید کرد: تمام توان خود را به کار گیرید که افراد متدین و توده مردم از این رسانه به عنوان یک خبرگزاری اسلامی و منبع اطلاع رسانی دیدن کنند؛ و اصل فعالیت های خبرگزاری نیز در همان مسیری باشد که مورد توقع رهبر فرزانه انقلاب است، تابتوان توطئه های دشمنان را خنثی و بی اثر کرد./967/پ202/ج

 

ارسال نظرات