۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۵۰۸۵۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

توطئه های غرب در منطقه با نقش محوری ایران اسلامی شکست خورد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که از سوی دیگر اراده قدرت های زورگو و سلطه طلب و خون ریز و خشن وجود دارد، گفت: گویا خواست و مشیت الهی هم بر این تعلق یافت که در این کشاکش مبارزه و نبرد چهره واقعی مدعیان دروغین مردم سالاری، دمکراسی و حقوق بشر تو خالی را آشکار و رسوا کند.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به تحولات سیاسی و میدانی منطقه، گفت: امروز بر کسی پوشیده و مخفی نیست منطقه غرب آسیا دچار چه جریانات و التهابات شدید و پیچیده است.

 

امام جمعه چمستان تصریح کرد: شاید هیچ گاه حساسیت ها نسبت به منطقه تا این اندازه نبوده و از یک سو جبهه ای که اراده ملت ها و جبهه مقاومت اسلامی و مردان و جوانان مبارز و مظلوم قرار دارند.

 

وی با بیان این که از سوی دیگر اراده قدرت های زورگو و سلطه طلب و خون ریز و خشن وجود دارد، بیان داشت: گویا خواست و مشیت الهی هم بر این تعلق یافت که در این کشاکش مبارزه و نبرد چهره واقعی مدعیان دروغین مردم سالاری، دمکراسی و حقوق بشر تو خالی را آشکار و  رسوا کند.

 

حجت الاسلام جباری خاطرنشان کرد: آن ها که برای مقابله با بیداری امت اسلام و مردم ستمدیده از مستبدان منطقه و طاغوت های حاکم بر کشورهای اسلامی پدیده، بلکه فتنه مرموز و خطرناک و پرخسارت تکفیری هایی همچون داعش و النصره و جیش الاسلام را به وجود آوردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: آن ها با همه توان و قدرت اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و سیاسی به حمایتشان شتافتند اما چیزی نگذشت ریاکارانه و منافقانه و دروغین ائتلافی برای مبارزه و نابودی این گروههای خطرناک و خون آشام تشکیل دادند.

 

وی افزود: در صورتی که در همین مرحله مبارزه نیز در برابر چشم نیروهای عراقی و کشورهای منطقه با هواپیما و بالگرد سلاح و مهمات و مایحتاج همان تکفیری ها را در حالی که وانمود می کنند ما این کار را نمی کنیم تامین می کنند.

 

امام جمعه چمستان تصریح کرد: مگر عربستان سعودی، قطر، امارات و رژیم صهیونیستی دست پرورده شما نیستند و تحت امر شما کار نمی کنند و ایادی مزدور شما تا به حال خلاف دستورتان عمل نکردند که از این پس هم کاری غیر از این نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که خواسته مردم منطقه این است که شما ریا کار بوده و نیازی نیست به خودتان زحمت داده و ندای جنگ و مبارزه با تروریست ها را دهید، گفت: مردم کشورهای منطقه تنها از آن ها می خواهند تا گروه های تکفیری را مورد حمایت خود قرار ندهند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: مردم کشورهای منطقه تنها خواستار عدم کمک به گروه های تکفیری از سوی این کشورها بوده که خودشان با آن ها تسویه حساب خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در یمن کار تمام بود و همه مردم یمن، با حاکمیت به توافق رسیدند ولی این کشورها وقتی تجلی اراده مردم را دیدند که از ظلم ظالمان و مداخلات بیگانگان به ستوه آمدند مزدورانه دامن به اختلاف زدند.

 

امام جمعه چمستان با بیان این که امروز پرده نفاق و تزویر را هم کنار زده و شهر عدن را کانون فتنه برای کشور یمن درست کردند، گفت: همه این جنایات را انجام دادند، اما دنیا قضاوت می کند که  ابتکار عمل دست چه کسی بوده و به یاری خداوند منان کفر و الحاد رسوا می شود./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات