۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۵۰۸۷۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

اسلام سکولار بدعتی برای ضربه به اسلام حقیقی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: اسلام تکفیری و اسلام سکولار بدعت‌هایی هستند که قدرت‌های استکباری و رژیم صهیونیستی برای مقابله با اسلام ناب به وجود آورده‌اند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم جمع خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس بخش تسوج اظهار داشت: اسلام آمریکایی توطئه دشمنان علیه اسلام ناب محمدی است.

 


وی خاطرنشان کرد: اسلام تکفیری و اسلام سکولار بدعت‌هایی هستند که قدرت‌های استکباری و رژیم صهیونیستی برای مقابله با اسلام ناب به وجود آورده و حمایت می‌کنند که لازم است در تشخیص درست و صحیح از آنها که فقط رنگ اسلام دارند و از محتوای رحمانی ان تهی هستند دقت کنیم.

 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که ترویج افکار التقاطی و انحرافی فرقه‌های ضاله از دیگر اهداف جنگ نرم دشمن است، افزود: دشمن در آخرین حربه خود قصد ایجاد شکاف بین مردم و ولایت فقیه را دارد که با بصیرت مردم شهید پرور راه به جایی نخواهد برد.

 


حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که مکتب ملت ایران عاشورایی و برگرفته از نهضت سرخ حسینی است، ادامه داد: بمب اتم قدرت نیست، بلکه روحیه شهادت طلبی قدرت است و اینک در عرصه دیپلماسی لازم است با اقتدار کامل از جایگاه این نظام و اهدافش دفاع کنیم.

 


وی با بیان این‌که تحریم‌های 36 سال گذشته کوچک‌ترین خللی در این نظام برجای نگذاشته و نخواهد گذاشت، تصریح کرد: طبق گفته قرآن، پیامبر (ص) و ائمه اطهار(ع) شهیدان زنده‌اند و مظهر قدرت ایران اسلامی هستند و این عزیزان جان خود را از دست دادند اما به ذخیر‌ه‌ای همیشه جاودان تبدیل شدند.

 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا راه بقای دین را بزرگداشت مقام ایثار و شهادت دانست و گفت: برخی مخالف خاکسپاری پیکر پاک شهدا در مراکز دانشگاهی هستند، تفکر اینگونه افراد از آنجا نشأت می‌گیرد که شهدا را مثل دیگر مردگان می‌دانند در حالی که شهدا زنده‌اند و امنیت پایدار ما وابسته به شهداست.

 


وی افزود: قدرت‌های استکباری به این موضوع پی برده‌اند که این قدرت شهداست که در ایران برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی می‌کند، چرا که سلاح و فکر همه  واقعیت نیست بلکه کسی پیروز جنگ خواهد بود که روحیه شهادت‌طلبی داشته باشد نه سلاح برتر./935/پ202/ب4

ارسال نظرات