۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۵۰۸۸۱
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

موفقیت در اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش همه مسؤولان است

خبرگزاری سا ـ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که توجه کردن به محدودیت ها سبب اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی می شود، گفت: مسؤولان باید اقتصاد مقاومتی را باور کنند تا بتوانند در این زمینه موفق شوند و آن را اجرایی کنند.
اقتصاد مقاومتي

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، با بیان این که در عرصه اقتصاد مقاومتی تلاشی صورت نگرفته است، بیان کرد: متاسفانه در زمینه اقتصاد مقاومتی تلاشی صورت نگرفته است و اگر بخواهیم این سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرایی شود باید اقتصاد مقاومتی را باور کنیم.

 


وی در ادامه افزود: مسوولان باید اقتصاد مقاومتی را باور کنند تا بتوانند آن را اجرا کنند، از این رو اگر اقتصاد مقاومتی را باور نکنند نمی توانند در اجرایی شدن آن موفق باشند.

 


قادری اظهار کرد: بدون توجه به محدودیت ها نمی توانیم در عرصه اقتصاد مقاومتی موفق بشویم از این رو باید به محدودیت ها توجه کنیم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را به طور کامل و موفقیت آمیز اجرا کنیم.

 


وی خاطرنشان کرد: باید باورها را تبدیل به دستوالعمل کنیم از این رو اگر توانستیم باورها را تبدیل به دستورالعمل کنیم می توانیم در عرصه اقتصاد مقاومتی موفق بشویم و اگر باورها تبدیل به دستورالعمل و قانون نشود نمی توانیم در عرصه اقتصادی موفق شویم.

 


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مردم هم باید در اقتصاد مقاومتی به دولت کمک کنند در واقع باید دست در دست دولت بدهند تا در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نقش مهمی را اجرا کرده باشند.

 


وی در پایان بیان کرد: دولت و مجلس تا اندازه ای توانسته اند که زمینه را برای حضور مردم در عرصه اقتصاد مقاومتی فراهم کنند اما به طور کامل هنوز این امر محقق نشده است./839/ت303/ب4

ارسال نظرات