۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۵۱۰۰۶

آغاز پذیرش مدرسه عالی نواب مشهد برای سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه نواب گفت: مدرسه علمیه عالی نواب مشهد از میان طلاب مستعد و علاقه مند در سه سطح 2 و 3 و 4 برای سال تحصیلی94 دانش پژوه می پذیرد.
آغاز پذیرش مدرسه عالی نواب مشهد برای سال تحصیلی جدید

حجت الاسلام یوسف مهربان، مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه نواب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اعلام این خبر گفت: ثبت نام از 10 اسفند شروع شده است و تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت.

 

وی به رشته های مورد پذیرش دانش پژوه اشاره و تصریح کرد: در سطح 2 و 3 در رشته های تخصصی  ادبیات عرب، فقه قضایی، فقه اصول، فقه سیاسی، کلام اسلامی و تبلیغ و در سطح 4 در  رشته تخصصی فقه قضایی خصوصی، فقه قضایی کیفری، کلام جدید و کلام مقارن دانش پژوه می تواند شرکت کند.

 

حجت الاسلام مهربان، به شرایط شرکت کنندگان سطح 4  اشاره و اظهار کرد: دارابودن مدرک تخصصی سطح 3 یا کارشناسی ارشد از مراکز حوزوی مرتبط با رشته تخصصی متقاضی، اشتغال به تحصیل رسمی و تمام وقت در حوزه علمیه پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی از شرایط دانش پژوهان سطح 4 مورد پذیرش در این مدرسه است.

 

مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه نواب، افزود: شرایط شرکت کنندگان در سطح 2 و 3 داشتن حداکثر سن 25 سال، قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی است.

 

وی به مزایای تحصیل در این مدرسه اشاره و خاطرنشان کرد: طلاب پذیرش شده از مزایایی چون اعطای دانش نامه رسمی سطح 3 حوزه علمیه، امکان ادامه تحصیل در مقطع سطح چهار حوزه و دکتری در مراکز آموزش عالی و نیز پرداخت کمک هزینه تحصیلی(شهریه، وام و غیره)، امکان جذب طلاب رشته تبلیغ در گروه تبلیغ حج عمره، امکان جذب فارغ التحصیلان رشته فقه قضایی در قوه قضاییه و پرداخت شهریه اختصاصی به دانش پژوهان رشته ادبیات عرب برخوردار خواهند شد.

 

حجت الاسلام مهربان، در خصوص امتیازات ارائه شده به دانش پژوهان سطح 4 نیز گفت: اعطای دانشنامه رسمی سطح 4 حوزه، امکان جذب مدرس در حوزه علمیه، امکان جذب فارغ التحصیلان رشته فقه قضایی در قوه و پرداخت کمک شهریه مناسب از تسهیلاتی است که دانش پژوه می تواند از آن بهره مند شود.

 

مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه نواب افزود: شرط قبولی در این آزمون کسب 60 نمره از 100 نمره در آزمون کتبی و قبولی در مصاحبه علمی است.

 

وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند به آدرس الکترونیکی h-navvab.ir مراجعه و در صورت نیاز با شماره تلفن 32259559 تماس حاصل کنند./1310/ت302/ب5

ارسال نظرات