۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۵۱۰۰۸
مسؤول دبیر خانه کانون های مساجد لرستان:

کانون های مساجد با محوریت قرآن و اصول دین در راه ولایت کار کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد با بیان این که بیش از 300 کانون فرهنگی هنری مساجد در لرستان فعال است، گفت: این مراکز باید با محوریت قرآن و اصول دین در راه ولایت کار کنند.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در همایش سالروز تأسیس کانون های فرهنگی مساجد که در حسینیه اهل البیت(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: فعالیت کانون های مساجد با محوریت امام جماعت و بحث ولایت محوری است.

وی با اشاره به تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان داشت: این کانون ها برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن تأسیس شده اند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر این که کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با محوریت قرآن و اصول دین و در راه ولایت و فرهنگ دینی کار کنند، افزود: در این راستا باید از تمام ظرفیت کانون ها استفاده شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان این که اعضای کانون های مساجد سربازان ولایت هستند، خاطرنشان کرد: این قشر در انجام فعالیت های کانون باید توجه ویژه ای بر امور داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان داشت: جوانان و نوجوانان زیادی عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تصریح کرد: در جهت جذب جوانان و نوجوانان در کانون های مساجد والدین نقش بسزایی دارند.

وی اظهار داشت: تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان از سوی والدین، موجب جذب بیشتر و تداوم فعالیت های دینی آنها می شود.

حجت الاسلام احمد گودرزی، مسؤول دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد بروجرد، در ادامه گفت: 69 کانون فرهنگی هنری مساجد در بروجرد فعال است.

وی با بیان این که کانون های فرهنگی هنری مساجد بروجرد با استفاده از ظرفیت بالای روحانیت در فعالیت های فرهنگی پیشرو بوده اند، افزود: این کانون ها آماده هرگونه فعالیت های فرهنگی دیگر در شهرستان بروجرد هستند./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات