۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۵۱۰۲۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

بهره گیری از رهنمودهای رهبری تحریم های دشمنان را بی اثر می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با اجرایی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب تحریم‌های دشمن بر ضد کشور بی‌اثر می‌شود، گفت: برای پیشبرد اهداف نظام نیاز است که همه مدیران همواره وصیت‌نامه‌ سیاسی الهی امام راحل و نیز صحبت‌های رهبر انقلاب را مطالعه کنند تا از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی ایران فاصله نگیرند.
علي معلمي نماينده مازندران در خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، افزود: اگر همه مسلمانان به دستورات قرآن و پیامبر اکرم پایبند باشند استکبار هیچ وقت نمی‌تواند آرامش مسلمانان را به هم بزند.

 

امام جمعه قائمشهر تصریح کرد: استکبار به دنبال ایجاد اختلاف مذهبی بین مسلمانان است و تلاش دارد که مانع وحدت بین مسلمانان شود که در این راستا باید همگان هوشیار و آگاه باشند.

 

وی با بیان این که با اجرایی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تحریم‌های دشمن بر ضد کشور بی‌اثر می‌شود، گفت: برای پیشبرد اهداف نظام نیاز است که همه مدیران روزانه وصیت‌نامه‌ سیاسی الهی امام راحل و نیز صحبت‌های رهبر انقلاب را مطالعه کنند تا از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی ایران فاصله نگیرند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره سخنان مقام معظم رهبری، گفت: بزرگترین خطر گم کردن اهداف و آرمان های نظام اسلامی است و اگر آرمان های امام و شهدا را همواره در خاطر داشته باشیم راه را گم نخواهیم کرد و خداوند هم در این صورت یاریمان می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی خواستار ایستادگی مردم و مسؤولان در برابر دشمن در زمان مشکلات شد و افزود: اگر دشمن ببیند ما روی پای خود ایستاده‌ایم خودش از صدور قطعنامه بر ضد کشور پشیمان می‌شود.

 

وی ادامه داد:  رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مانند کوه استوار در برابر دشمنان ایستادگی کردند و الحمدلله پیام راهبردی امام راحل توسط مقام معظم رهبری به خوبی در حال پیگیری و اجرا است.

 

امام جمعه قائمشهر امام راحل را محور حرکت ملت با ایمان و متحد ایران اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: هدف امام خمینی(ره) رضای خداوند، اعتلای دین و فراهم کردن زمینه تحقق احکام نورانی اسلام و معارف اهل بیت(ع) بود که با حرکت انقلابی مردم شاهد پیروزی این انقلاب هستیم.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که وحدت امر ارزنده ای است که باید در راستای آن تلاش شود، گفت: وحدت و حرکت در مسیر آن برکات و ثمرات بسیاری دارد که باید به نحوی شایسته در میان کشورهای اسلامی نهادینه شود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات