۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۵۱۰۲۳
مسؤول بسیج سازندگی سپاه استان قم خبر داد؛

حضور بیش از 5 هزار نفر در اردوهای جهادی استان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج سازندگی سپاه استان قم با اشاره به این‌که بیش از 5 هزار نفر در سال جاری در اردوهای جهادی قم شرکت و خدمات رسانی کردند، گفت: در ایام نوروز هم این فعالیت‌ها ادامه دارد این گروه‌ها در استان قم و استان‌های محروم کشور نیز فعالیت دارند.
اردوي جهادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد فرهادی مسؤول بسیج سازندگی سپاه استان قم در دیدار با حضرت آیت‌الله علوی گرگانی که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به این‌که بنا به دستور رهبر معظم انقلاب در سال 70 بسیج سازندگی در مجموعه‌های سپاه به منظور حمایت و پشتیبانی از اقدامات خودجوش در اقشار مختلف بسیج در خدمت رسانی به محرومان تشکیل شد، گفت: در همین راستا گروه‌های جهادی استان قم نیز در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی در مناطق محروم اقدام به خدمت رسانی می‌کنند.

 

مسؤول بسیج سازندگی سپاه استان قم با بیان این‌که فلسفه وجودی بسیج سازندگی خدمت رسانی به محرومان و محرومیت زدایی و رضایت مندی آحاد جامعه که عمق بخشی داخلی نظام را به دنبال دارد است، تصریح کرد: با تحریم‌های گسترده دشمنان علیه نظام این اقدامات می‌تواند نغمه مقابل اقدامات دشمن باشد.

 

فرهادی با اشاره به این‌که مهم‌ترین هدف دشمنان جدایی مردم از نظام است، ابراز داشت: گروه‌های جهادی استان قم نیز نسبت به خدمت رسانی و محرومیت زدایی اقدام می‌کنند و در مقابل دشمنان می‌ایستند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در اقشار مختلف بسیج این انگیزه و امکان وجود دارد که از طیف‌های مختلف مردم در خدمت رسانی به محرومان خدمت می‌کنند و در این راستا گروه‌های جهادی دانشجویی، طلاب و دانش آموزی، جامعه پزشکی و اقشار مختلف در اردوهای جهادی حاضر می‌شوند.

 

مسؤول بسیج سازندگی سپاه استان قم با اشاره به این‌که بیش از 5 هزار نفر در سال جاری در اردوهای جهادی قم شرکت و خدمات رسانی کردند، گفت: در ایام نوروز هم این فعالیت‌ها ادامه دارد این گروه‌ها در استان قم و استان‌های محروم کشور نیز فعالیت دارند.

 

فرهادی در پایان با بیان این‌که از سه سال پیش که رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند بسیج در این عرصه نیز ورود کرد، افزود: در سال 91 به صورت ترویجی و در سال 92 وارد عمل شدیم که با تسهیلات بسیج بیش از 11 میلیارد تومان در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی تسهیلات پرداخت شد./922/پ202/ف

ارسال نظرات