۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۵۱۰۲۶
معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان:

حجاب در اولویت برنامه های فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حجاب در اولویت برنامه های فرهنگی است و با تمام ظرفیت این مسأله مهم دنبال می شود.
حجت الاسلام مهدي فرزي

حجت الاسلام مهدی فرزی معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب، با اشاره به اهمیت اساسی موضوع حجاب، گفت: تلاش می کنیم که از طریق دستگاه های اجرایی مسأله حجاب مورد توجه بیشتر قرار گیرد، حجاب در اولویت برنامه های فرهنگی است و با تمام ظرفیت این مسأله مهم دنبال می شود.

 


وی افزود: حجاب اصیل اسلامی مورد پذیرش همه مذاهب اسلامی است، تلاش داریم این برنامه به صورت منسجم در دستور کار قرار گیرد و آثار و برکات آن در سطح جامعه ملموس و قابل توجه شود.

 


حجت الاسلام فرزی تصریح کرد: رعایت حجاب در ادارات دولتی قابل قبول است و همه مجموعه ها وابسته به نظام به به فضل الهی این مسأله را رعایت می کنند، در برخی موارد نقص هایی وجود دارد که پسندیده است در این موارد اندک مردم ورود پیدا کنند و با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر با مصادیق بدحجابی برخورد کنند.

 


وی در ادامه ضمن اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره پیشینه و سابقه فرهنگی کردستان، اظهار داشت: استان کردستان دارای یک پیشینه فرهنگی است و کسی نمی تواند منکر این مورد مهم باشد و رهبر فرزانه انقلاب نیز مهر تأیید بر این مسأله گذاشتند؛ نکته مهم این است که ما چقدر توانسته ایم قابلیت های فرهنگی را به مرحله ظهور و اثبات برسانیم و این نکته حساس و اساسی است، خوشبختانه مسائل فرهنگی در سطح استان مسیر روبه جلو و مثبت دارند.

 


معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، همکاری دستگاه ها را با تمام توان  عامل مهم موفقیت در حوزه فرهنگ دانست و افزود: در مسیر فعالیت های فرهنگی محدودیت هایی هم وجود دارد که باید با برنامه ریزی این محدودیت ها را رفع کرد، نکته مهم اتحاد و هماهنگ بودن مسؤولان در استان است که با کمترین هزینه می توان بهترین نتایج و بهره های فرهنگی را به دست آورد.

 


حجت الاسلام فرزی در خصوص حفظ و تثبیت وحدت اسلامی که ریشه و بنیاد اصلی و پیشرو در مسائل فرهنگی است را امری مهم ارزیابی کرد و افزود: استان کردستان نهاد و پایگاه وحدت اسلامی است همه مردم زیر پرچم حاکمیت جمهوری و پرچم ولایت فقیه در برابر تمام توطئه ها و تهاجمات ایستاده اند و با وحدت مثال زدنی خود حاضر به پذیرش هیچ گونه ظلم و تعدی از سوی استکبار نیستند./967/ت302/ب4

ارسال نظرات