۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۵۱۰۸۱

همایش مهدویت و انقلاب اسلامی در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش «مهدویت و انقلاب اسلامی» با حضور نادر طالب‌زاده، مستندساز و فعال رسانه‌ای در مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار شد.
مهدويت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نادر طالب زاده، از کارشناسان عرصه رسانه در همایش مهدویت و انقلاب اسلامی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در بیداری مسلمان دیگر کشورهای جهان اسلامی اظهار داشت: حضور امام عصر(عج) در وضعیت کنونی دنیا محسوس تر از گذشته است.

 


وی پیدایش و ظهور شبکه های خبری گسترده در جهان به ویژه در غرب را پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مهار و کنترل رشد روز افزون اسلام گرایی و تفکر انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران عطش و نیازی در جهان ایجاد کرد که شبکه های خبری و خبرگزاری ها در سطح جهان با رشد فزاینده ای افزایش یافتند تا مقابل اذهان عمومی جهان نسبت به انقلاب موضع گیری کرده و مقابله کنند.

 


طالب زاده مقابله با انقلاب اسلامی را محدود به عرصه رسانه ندانست و خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان اسلام و انقلاب نتوانستند در مقابل موج انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کنند، جنگ تحمیلی را علیه ایران را به راه انداختند و بسیاری از تشکل های غربی و صهیونیستی هم ایجاد یا فعال تر شدند.

 


این مستندساز برجسته کشور پیدایش گروه های تکفیری و سلفی را با هدف از بین بردن قدرت نفوذ ایران و آخرین تیر ترکش دشمنان انقلاب اسلامی و محور مقاومت دانست و گفت:  بیدار شدن افراد عادل و مدافعان عدالت در غرب و اروپا یکی از نشانه های انحطاط و فروپاشی قدرت های پوشالی در جهان و غرب است.

 


وی با بیان این‌که غرب با ایدئولوژی و آرمان انقلاب اسلامی ایران مشکل دارد، افزود: سیاست های ایران آرایش الهی دارد و روند پرشتاب انقلاب اسلامی ایران هم هیچ وقت معطل تحریم ها نمی شودو با از میان برداشتن موانع داخلی طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب با سرعت بیشتری به مسیر خود ادامه خواهد داد.

 


این استاد دانشگاه در پایان با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، گفت: دستپاچگی غرب به ویژه رژیم صهیونیستی و سخنرانی مضحک نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع لابی ایپک در آمریکا ناشی از واقعیت های پشت پرده ای بوده که مشابه صدای شکستن استخوان های کمونیسم در دوران شوروی سابق است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات