۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۲۵۱۰۹۳

دیدار وزیر بهداشت با نماینده ولی فقیه در گیلان

خبرگزاری رسا ـ وزیر بهداشت امروز در سفر خود به گیلان با آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کرد.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با وزیر بهداشت با اشاره به فعالیت های شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در حال حاضر وحدت فکری و عملی خوبی در استان گیلان وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر این که مشکلات در استان در سایه همدلی حل می شود، خاطرنشان کرد: ما امروز همه طرفدار خدمتیم، خدمت به انسانیت و فدایی مردم بودن بهترین نعمتی است که خداوند نصیب انسان می کند و خدا را شاکریم که امروز شاهد رضایتمندی مردم نیزهستیم.

 

در این  دیدار دکتر حسن هاشمی،  وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: استان گیلان همه زیرساخت های خدمتی اش از جمله بهداشت و درمان فرسوده است و ما حاضریم با این وحدت رویه که در استان است.

 

وی خاطرنشان کرد: حمایت های لازم را جهت استقرار یک برنامه جامع سلامت برای کل استان گیلان داشته باشیم و این کمترین کاری است که می توان انجام داد.

 

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ضمن اعلام آمادگی وزارت بهداشت در خصوص استقرار برنامه جامع سلامت در گیلان گفت: ما آمده ایم تا زمینه رشد و توسعه بخش های درمانی را سرعت بخشیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات