۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۵۱۱۴۱

همایش دیپلماسی فطرت در دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش دیپلماسی فطرت با محوریت تحلیل فرهنگی، ارتباطی، فقهی، حقوقی پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.
دانشگاه امام صادق(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش «دیپلماسی فطرت» با محوریت تحلیل فرهنگی، ارتباطی، فقهی، حقوقی پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

گفتتنی است؛ این همایش دوشنبه، 18 اسفندماه، ساعت 19:30 در سالن شهید مطهری دانشگاه امام صادق(ع) و با حضور کارشناسان از جمله کمیل خجسته، فؤاد ایزدی، حجت‌الاسلام احمدعلی قانع و توکل حبیب‌زاده برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در این همایش به برخی از موضوعات زیر پرداخته می‌شود که آیا نوشتن این نامه نوعی اتمام حجت به مخاطبان است و متن نامه و فرآیند انتقال پیام آن چه ابعاد فرهنگی ـ ارتباطی دارد؟

همچنین چه اقداماتی برای نشر و توزیع نامه صورت گرفته و بازخوردهای مخاطبان چه بوده است؛ چه اقدامات پیشنهادی جهت ارتقای کمی و کیفی انتشار و اثرگذاری نامه می‌توان انجام داد و دعوت ولی فقیه نسبت به غیر مسلمانان از سنخ کدام رفتار نبوی است؛ جهاد ابتدایی یا دفاعی؟/908/د102/ف

ارسال نظرات