۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۵۱۲۶۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

روحانیت در مسیری سنگین و پر وظیفه اما با برکت حرکت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تهاجمات بی رحمانه فرهنگی دشمن از همه طرف به سمت ملت ایران سرازیر شده است و روحانیت وظیفه دارد با مجاهدت و تلاش خود اجازه ندهد تأثیر این تهاجمات بر اذهان مردم بنشیند.
حجت الاسلام گودرزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام غلامرضا گودرزی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، امروز در دیدار ائمه جمعه و جماعات استان کرمانشاه با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: خداوند در سوره یوسف آیه 108 می فرماید: «قُلْ هَـذِهِ سَبِیلِی أَدْعُو إِلَى اللّهِ عَلَى بَصِیرَةٍ أَنَاْ وَمَنِ اتَّبَعَنِی؛ بگو: این راه من است که من و هر کس که پیرو من است»؛ خطاب آیه شریفه به نبی مکرم اسلام(ص) است، از صریح آیه استفاده می شود که هرکس تابع پیامبر(ص) است وظیفه دارد با بصیرت مردم را به سوی خدا فرا بخواند؛ آگاه باشیم در امتداد رسالت پیامبر خاتم(ص) در قبال مردم و جامعه وظیفه سنگینی داریم.


وی در ادامه افزود: پیامبراعظم(ص) رسالت خود را به بهترین وجه ممکن انجام داد، امروز این ما هستیم که در این مسیر رسالت خود را به سرانجام برسانیم؛ نوک پیکان آیه شریفه به سمت روحانیت است؛ «العلما ورثه الانبیاء» پرچم بصیرت بخشی و آگاهی دادن مردم بر دوش ما است.


حجت الاسلام گودرزی تصریح کرد: به عنوان تکلیف باید همواره در صحنه باشیم و اجازه ندهیم دشمنان کوردل مردم را به سمت و سویی غیر از مسیر اسلام ناب سوق دهند، در این راه اگر کوتاهی کنیم از ما سوال و بازخواست خواهد شد، روحانیت در مسیری سنگین و پر وظیفه اما با برکت حرکت می کند.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: در روایات آمده است؛ نسیم های رحمت الهی گاهی می وزند خود را در معرض وزش این نسیم ها قرار دهید تا بهره ببرید، خدا را شاکریم که امروز توفیق پیدا کرده و در محضر حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هستیم که حقا و انصافا وی عمار گونه در حد توان خود در اقصی نقاط کشور این علم را بر دوش نهاده و در حال اجرای رسالت خود است.


وی اظهار داشت: تهاجمات بی رحمانه فرهنگی دشمن از همه طرف به سمت ملت ایران سرازیر شده است، روحانیت وظیفه دارد با مجاهدت و تلاش خود اجازه ندهد تأثیر این تهاجمات بر اذهان مردم بنشیند.


حجت الاسلام گودرزی تصریح کرد: به فضل الهی این انقلاب مقدمه ظهور حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود و این علم از سوی رهبر معظم انقلاب به صاحب اصلی آن خواهد رسید./967/پ202/ب4

ارسال نظرات