۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۵۱۳۱۶
به همت فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان؛

دست‌اندرکاران طرح حفظ قرآن کریم تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 212 نفر در آزمون نهایی طرح سراسری حفظ قرآن کریم موفق به کسب نمره قبولی شدند که این آمار بسیار قابل توجه است.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام باقر حسینی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران طرح سراسری حفظ قرآن کریم که امروز در حسینیه فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، گفت: همکاران ما در نیروی انتظامی و خانواده‌های قرآنی بزرگوارشان تلاش بسیاری در عرصه قرآنی در سال 93 انجام دادند.

 

وی ادامه داد: کسانی که در مدت یک سال، در زمینه پیشرفت و آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم در محیط خانواده و محیط کار خود همت ورزیدند شایسته تشکر و تقدیر هستند.

 

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به وظایف عقیدتی سیاسی، بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین وظایف ما کمک به گسترش فرهنگ قرائت و حفظ قرآن کریم است که به حمد الهی در ای عرصه با استقبال بی‌نظیر همکاران و خانواده‌های آنان مواجه شدیم.

 

وی افزود: جلسات فراوان قرآنی شامل هر هفته سه تا پنج جلسه در بین خانواده‌های نیروی انتظامی و همچنین دو جلسه در هفته در محیط کار همکاران برگزار شد که افزون بر قرائت، تفسیر و آموزش حفظ نیز در این جلسات صورت گرفت.

 

حجت الاسلام حسینی در شرح برنامه‌های قرآنی عقیدتی سیاسی، تصریح کرد: طرح سراسری حفظ جزء اول قرآن کریم با استقبال خوب خانواده بزرگ نیروی انتظامی به اجرا درآمد که 212 نفر در آزمون نهایی این طرح توانستند نمره قبولی را کسب کنند که این آمار بسیار قابل توجه است.

 

وی خاطرنشان کرد: یک دارالقرآن مجهز به لابراتوار و سیستم‌های کامپیوتری در اختیار عقیدتی سیاسی قرار داده شده تا بتواند در عرصه قرآنی فعالیت چشمگیری داشته باشد در همین راستا آموزش های قرانی لازم به همکاران در این دارالقرآن داده می‌شود.

 

وی اشاره کرد: یک گروه تواشیح متشکل از پرسنل نیروی انتظامی نیز تشکیل شده است که در مراسمات گوناگون از نوای دلنشین این گروه نیز استفاده می‌شود.

 

در پایان این مراسم، از قاریان و حافظان برتر پرسنل نیروی انتظامی و خانواده‌های آنان تجلیل شد./831/پ202/ب4

ارسال نظرات