۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۵۱۳۵۸

برگزاری کارگاه سیره شناسی حضرت زهرا ویژه طلاب حوزه علمیه خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ کارگاه پاسخگویی به شبهات دینی و سیره شناسی حضرت زهرا(س) برای طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه خراسان جنوبی برگزار شد.
حضرت زهرا(س) شهادت حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند،  کارگاه پاسخگویی به شبهات دینی و سیره شناسی حضرت زهرا(س) برای طلاب خواهر و برادر حوزه های علمیه خراسان جنوبی ظهر امروز برگزار شد.

 

در این کارگاه بیش از 200 نفر از طلاب خواهر و برادر حوزه های علمیه خراسان جنوبی حضور داشتند به شبهات آن ها در خصوص حضرت زهرا(س) پاسخ داده شد.

 

همچنین حجت الاسلام میر رفعتی و استاد خادمیان از اساتید حوزه علمیه خراسان، در این جسله ضمن بیان سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س) ابعاد مختلف زندگی ایشان از دوران کودکی تا بزرگسالی را تشریح کردند وبه جزئیات زندگی ایشان از آداب خواستگاری تا ازدواج اشاره کرده و شهادت این بانوی بزرگوار را برای طلاب تشریح کردند.

 

اضافه بر این طلاب حوزه های علمیه خراسان جنوبی با ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا(س) آشنا شده و سیره ایشان را با توجه به نیازهای روز از منابع استخراج کردند تا از این ویژگی ها در منابر تبلیغی خود در دهه فاطمیه استفاده کنند.

 

لازم به ذکر است، این کارگاه آموزشی با هدف آمادگی طلاب و مبلغان اعزامی در ایام سال نو و همزمان با دهه فاطمیه به مناطق مختلف خراسان جنوبی برگزار شده است./968/پ203/ب5

ارسال نظرات