۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۵۱۴۴۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

رسالت صداوسیما معرفی فرهنگ ناب و اصیل اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، معرفی فرهنگ اصیل و ناب اسلامی را یکی از رسالت های صدا و سیما دانست.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در دیدار مدیرکل صداو سیمای مرکز مازندران، گفت: استان مازندران و شهرستان آمل با این که در این بلاد واقع شد ولی سبقه درخشنده در علوی گری و ریشه در اسلام دارد.

 

وی، تصریح کرد: عالمان ربانی از این استان و شهرستان آمل سبب عزت و سربلندی اسلام و مسلمانان شده اند و رهبران علویان در این بلاد کهن بوده که به حمدالله برای همیشه سبب عزت ایران عزیز و جهان اسلام گردیده است و بالاخص میرقوام الدین مرعشی که این عالم ربانی از افتخارات مکتب نبوی و علوی هستند و به فضل خدا در سال آینده کنگره ملی این عالم فاضل عامل را در بخش دابو و دشت سر برگزار می کنیم چون محل تولد این منتخب الهی در این بخش عالم پرور است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد: دو بخش دابو و دشت سر با 125 روستا و حدود 90 هزار جمعیت بوده و مردان این دو بخش اصیل و معتقد به مبانی اسلام ناب محمدی و فرهنگ ما بر گرفته از ارزش های الهی و دینی است.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: به فضل خدا برگزاری کنگره ملی میرقوام الدین مرعشی در این بخش در سال آینده  برگزار خواهد شد و با توجه به رسالت مهم صدا و سیما که ترویج افکار و اندیشه های ناب محمدی است که با استعانت مدیران و با حضور بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء تحت اشراف مرجع جهان تشیع و افتخار دیار علویان حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با عزت تمام این برنامه در این بخش برگزار می شود.

 

امام جمعه دابو و دشت سر افزود: برگزاری یادواره 185 شهید در بخش دابودشت از برنامه های دیگر است که با حضور مسؤولان کشوری انجام خواهد گرفت و نیاز به محبت و همراهی بی بدیل صداوسیمای مرکز تبرستان است.

 


وی خاطرنشان کرد: سازمان صداوسیما سهم بسزایی در همه امور به ویژه معرفی فرهنگ ناب و اصیل اسلامی و جمهوری اسلامی ایران دارد که باید همگان با تمام قوا در خدمت شما باشیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که نقش و رسالت بلند و والای صدا و سیما از انقلاب گرفته تا در عرصه جنگ تحمیلی و پس از آن در مرحله سازندگی وجود داشته است، گفت: امروز هم در ایام تلخ و سخت تحریم به عمل آمده از سوی استکبار جهانی ولی افتخارات بعمل آمده و معرفی ایران با صلابت و قهرمان با معماری امام راحل و رهبری مغز متفکر جهانی رهبر عظیم الشان برای همگان ملموس است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: تاثیرگذاری در امور مختلف به خصوص فرهنگ ناب محمدی و اشاعه این فرهنگ اصیل الهی و دینی با حضور کارشناسان و مشاوران دینی در صدا و سیما و تبیین مبانی دینی و پخش برنامه های متنوع و بروز و اخبار و شبکه های متعدد از افتخارات دیگر این سازمان است.

 

وی افزود: حضور ائمه جمعه که در واقع منتخب ولی فقیه زمان بوده و هدایت گری مردم را بر عهده دارند هم در صدا و سیما و هم از طریق تریبون مقدس نماز جمعه از دیگر رسالت های مهم این سازمان است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که با توجه به هجمه های تبلیغاتی و شبیخون های فرهنگی غرب مهم ترین رسالت بر عهده صدا و سیما است، گفت: صداو سیما باید بتواند خوراک مورد نیاز جامعه را برنامه ریزی کرده و در اختیار این مردم با کفایت و لیاقت قرار بدهند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات