۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۵۱۵۱۳
مدیر کل امور زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

زن مسلمان باید هویت اصلی زن را به دنیا معرفی کند

خبرگزاری رسا ـ حجازی گفت: الگوی انقلاب اسلامی که مبتنی بر آموزه‏های اسلامی است برای زن شخصیتی اصیل و عفیف را معرفی می‏کند که به گفته رهبر انقلاب وظیفه زن مسلمان، شناختن و شناساندن هویت زن به جهانیان است.
صديقه حجازي

صدیقه حجازی، مدیر کل امور زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در همایش دانش‏آموختگان دختر جامعه‏المصطفی که قبل از ظهر امروز در مدرسه بنت‏الهدی برگزار شد، با اشاره به آیه 95 سوره آل عمران گفت: کاری که طلاب جامعه‏المصطفی کرده‏اند هجرت و مجاهدت فی سبیل‏الله است که خود مصداقی از جهاد اکبر می‏باشد.

 

وی در ادامه با توجه به آرمان‏های انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی که مبتنی بر آموزه‏های اسلامی است تلاش کرده و می‏کند که با ترویج سبک زندگی اسلامی بتواند هویت اصلی برپایه فطرت بشری را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

 

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان ابراز داشت: همه تکنولوژی و ابزار‏های رسانه‏ای غرب در پی رسیدن به هدف خود یعنی ایجاد فاصله انسان با فطرت الهی است که مبتنی بر تفکر غرب و مستعمران جهان است.

 

وی افزود: امرزوه حرکت فرهنگ جهانی به سمتی است که هویت اعتقادی و فرهنگی انسانی را تحت تأثیر غرایز نفسانی قرار می‏دهد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مدل‏های تحمیلی مسیحیت و غرب زن را یا با تحجر و بدور از رفع نیازهای خود تعریف کرده و یا این‏که زن را ابزاری برای سو استفاده‏های مردان قرار داده است.

 

مدیر کل امور زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: الگوی انقلاب اسلامی که مبتنی بر آموزه‏های اسلامی است برای زن شخصیتی اصیل و عفیف را معرفی می‏کند که به گفته رهبر انقلاب وظیفه زن مسلمان، شناختن و شناساندن هویت زن به جهانیان است./1329/پ202/س

 

ارسال نظرات