۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۵۱۵۲۸

برگزاری جلسه دفاع از تحقیق در مدرسه علمیه خواهران بناب

خبرگزاری رسا ـ سه نفر از طلاب سطح دو مدرسه علمیه خواهران شهرستان بناب از تحقیقات پایانی خود دفاع کردند.
دفاع از پايان نامه

ام‌لیلا موسوی‌دیزجی، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت ولی‌عصر(عج) شهر بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری جلسه دفاع از تحقیقات پایانی در این مدرسه خبر داد و گفت: در این جلسه سه نفر از طلاب سطح دو از تحقیقات پایانی خود دفاع کردند که داوری این جلسه بر عهده حجت‌الاسلام سجاد یوسفی بود.

 


وی با بیان این‌که حجت‌الاسلام علی صفرزاده و زیبا پرهیزگار به عنوان استاد راهنما در جلسه حاضر بودند، خاطرنشان کرد: نخستین تحقیق پایانی دفاع‌شده در این جلسه، تحقیق مریم اسکندری با عنوان «آسیب شناسی تربیت دینی در خانواده» بود که حاوی نکات ارزشمند همراه با نگاهی به مسائل مبتلابه بود.

 


مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با بیان این‌که موضوع «نقش خانواده در پیشگیری از انحرافات نوجوانان از منظر آیات و روایات» عنوان یکی دیگر از تحقیقات دفاع شده در این جلسه بود، اظهار داشت: این تحقیق به همت رقیه محمدیان تدوین و دفاع شده بود.

 


موسوی‌دیزجی ادامه داد: «اصول و روش‌های انتقال مفاهیم دینی به نوجوانان» عنوان سومین تحقیق دفاع‌شده در این جلسه بود که از سوی راحله قاضی هشترودی ارائه شد و با کسب نمره 20 رتبه برتر را از آن خود کرد، این تحقیق نیز تحسین اساتید داور را به همراه داشت.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که عناوین تصویب شده برای تحقیق طلاب سطوح عالی با مشورت اساتید و زیر نظر گروه مربوطه بررسی و ارایه می شود، افزود: سعی می شود که تحقیق ها با موضوعات نو و با رویکرد ارایه راهکارهای کاربردی در خصوص مسائل مبتلابه همراه باشد.

 


مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با اشاره به این‌که ارایه تحقیق پایانی طلاب حوزه های علمیه برخلاف دانشجویان دانشگاه‌ها با نظارت دقیق و بدون بهره‌برداری از مقالاتو تحقیق‌های مشابه صورت می گیرد، گفت: اغلب موضوعات تحقیق با مسائل روز اجتماعی، فرهنگی و دینی جامعه و جهان اسلام مرتبط است./935/ت303/ب4

ارسال نظرات