۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۵۱۵۳۵
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

سوابق گذشته و شهرت ملاک بصیرت داشتن مسؤولان نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که نباید در شناخت بصیرت افراد به اسم‌ها و سوابق توجه کنیم، گفت: توجه به حال فعلی افراد هنگام هرگونه شناخت، از جمله شاخص‌های اصلی امام خمینی(ره) برای شناخت مسؤولان و افراد متعهد به انقلاب بود.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند خوسف و درميان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در دیدار با مردم شهرستان بیرجند در مجتمع فرهنگی ابن حسام ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از بصیرت به‌عنوان شاخص دوران انقلاب اسلامی نام برد و افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در طول دوران انقلاب اسلامی تأکید فراوانی به بصیرت داشته‌اند.

 

وی بابیان این‌که خطاب بصیرت، مختص به گروه و یا قشر خاصی نیست، ادامه داد: داشتن بصیرت مربوط به عموم جامعه است، چرا که اگر بصیرت نباشد، انسان‌ها دچار غفلت می‌شوند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به این که بصیرت تنها به معنای شناخت نیست، گفت: تنها شناخت در موضوعات و افراد کافی نیست، بلکه داشتن تقوا هم لازمه کار است.

 

وی با اشاره به این که در طول دوران اسلام و همچنین بعد از انقلاب اسلامی برخی از افراد که شناخته‌شده هم بودند به خاطر عدم وجود بصیرت جنایت‌ها مرتکب شده‌اند، اظهار کرد: نباید در شناخت بصیرت به اسم‌ها و سوابق توجه کنیم بلکه توجه به حال فعلی افراد هنگام هرگونه شناخت، از جمله شاخص‌های اصلی امام خمینی(ره) است که باید به‌طور صحیح تبیین و همچنین موردتوجه مستمر قرار داشته باشد.

 

وی در ادامه افزود: در جریان فتنه 88 هر کس که زاویه‌ای با انقلاب اسلامی پیدا کرد، به خاطر عدم بصیرت و تقوا در آن‌ها بود.

 

حجت‌الاسلام عبادی تصریح کرد: در حوادث مختلفی که در طول دوران انقلاب اسلامی گذراندیم، مطمئن هستیم که عنایت ویژه خداوند و اهل‌بیت(ع) پشت سر این مملکت بوده است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به این که حفظ وحدت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: وحدت شیعه و سنی در ایران اسلامی به خاطر اسلام و ارادت به اهل‌بیت(ع) بوده است.

 

وی بابیان این که امروز ایران اسلامی قدرت اول خاورمیانه است، افزود: دشمنان اسلام، درصدد هستند با راه‌اندازی گروهک‌های تروریستی ازجمله داعش چهره دروغینی از اسلام به نمایش بگذارند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران به‌واسطه بصیرت و ایستادگی 36 ساله ملت ایران، توانسته است وضعیتی را در افکار عمومی جهان به وجود آورد که تأثیری شگرف در گسترش اسلام در دنیا داشته است، افزود: سید حسن نصرالله می‌گوید هرچه پیروزی در لبنان به دست آورده‌ایم مدیون رهنمودها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در مواجهه با رژیم صهیونیستی، پیروز میدان حزب‌الله است، گفت: در جنگ‌ گذشته حزب‌الله با رژیم غاصب اسرائیل همه دنیا مشاهده کردند که چطور جوانان مقاومت، جنوب لبنان را از تصرف این رژیم غاصب آزاد کردند.

 

حجت‌الاسلام عبادی با تأکید مجدد بر این که ملاک مردم برای شناخت بزرگان انقلاب، مسؤولان و افراد متعهد به انقلاب عملکرد فعلی آن‌ها باشد، یادآور شد: نباید خوش‌نامی و شهرت برخی افراد درگذشته موجب شود که مردم در شناخت افراد حامی ولایت و انقلاب دچار شبهه و اشتباه شوند./968/پ202/ب5

 

ارسال نظرات