۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۵۱۶۹۲
معاون فرهنگی تربیتی جامعه‏المصطفی:

محدودیت عامل بسیاری از آسیب‌های فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تربیتی جامعه‏المصطفی بسیاری از آسیب‌های فرهنگی را بر اثر محدودیت‌های موجود دانست و گفت: بسیاری از آسیب‏ها در بخش فرهنگی به سبب محدودیت‏های موجود است که البته با تدبیر صحیح می‏توان آن را مدیریت کرد.
موسسه آموزش عالي شهيده بنت الهدي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هفتمین همایش اختتامیه دانش آموختگان دختر المصطفی قبل از ظهر امروز 21 اسفندماه در مدرسه عالی بنت الهدی قم برگزار شد.

 

حجت‏الاسلام حسن برزو رییس آموزش کاربردی و معاون فرهنگی تربیتی جامعه‏المصطفی در هفتمین اختتامیه همایش دانش آموختگان دختر المصطفی گفت: معاونت فرهنگی المصطفی در چهار بخش قرآن و حدیث، آموزش‏های کاربردی، تربیت بدنی و اعزام مبلغ فعالیت می‏کند.

 

وی ادامه داد: بسیاری از آسیب‏ها در بخش فرهنگ به سبب محدودیت‏های موجود است که البته با تدبیر صحیح می‏توان آن را مدیریت کرد.

  

این استاد  دانشگاه خاطرنشان کرد: طرح ریشه کنی بی‌سوادی قرآنی در این مرکز در حال اجرا است که مدرسه بنت‏الهدی در آن پیشتاز بوده و هدف از آن رفع مجهولات قرآنی دانش آموختگان است.

  

وی به دیگر آسیب‏های این فضا پرداخت و ابراز داشت: در برخی از کشورهای هدف، نمایندگان المصطفی مستقر شده‏اند که هدف آنها همکاری لازم برای ترویج و تبلیغ دانش آموختگان در آن کشورها است.

 

حجت‏الاسلام برزو به دیگر آسیب‏ها پرداخت و اظهار داشت: برای رفع آسیب‏ها باید در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری چند مهارت خاص و کاربردی را به خواهران المصطفی آموخت تا بتوانند در دیگر کشورها به تبلیغ مؤثرتری بپردازند./1329/پ202/ی 

ارسال نظرات