۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۵۱۸۰۷
مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر مشهد اردهال:

دفاع از حریم ولایت ویژگی‌ بارز حضرت زهرا بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) شخصیتی بود که سختی ها و دشواری های بسیاری را در راه دفاع از حریم ولایت متحمل شد چرا که وجود ایشان برای اسلام بسیار با برکت و مؤثر بوده است.
فاطمه (س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید حسین کاظمی، مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر(ع) سه شنبه شب در جوار مضجع نورانی حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) روستای دارالسیاده علوی کاشان با اشاره به این که نام فاطمه زهرا(س) سبب برکت و رحمت است، گفت: خیانت، جنایت و ترک امر به معروف و نهی از منکر برکت را از بین می برد.

 

وی افزود: مسیحیان حضرت عیسی را پسر خدا می دانند و برای خداوند متعال شریک قائل شده اند در حالی که حضرت عیسی در آیه سی و یک سوره مریم خود را عبد و بنده خدا می داند.

 

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به این که انبیای الهی سبب برکت هستند، گفت: اگر امام معصوم بر روی زمین نباشد زمین دهان باز می کند و ما را می بلعد.

 

مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی بن باقر(ع) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) شخصیتی بود که سختی ها و دشواری های بسیاری را در راه دفاع از حریم ولایت متحمل شد که وجود ایشان برای اسلام بسیار با برکت و مؤثر بوده است.

 

وی با اشاره به این که حتی مسیحیان با توسل به جده سادات، گرفتاری شان حل می شود، گفت: امروز دنیا به برکت حضرت زهرا(س) مات و مبهوت قدرت اسلام شده است و سید حسن نصر الله اعلام می کند که رمز و سلاح ما یا فاطمه زهرا است.

 

وی افزود: بسیاری از رزمندگان در دوران دفاع مقدس با توسل به حضرت زهرا(س) بر دشمن چیره می شدند و به پیروزی دست پیدا می کردند و امروز نیز کشور ایران با برکت این بانوی بزرگ اسلام توانسته است در دنیا جایگاه مناسبی را برای خود ایجاد کند.

 

به گفته وی، هرکس برای حضرت زهرا(س) گریه کند از آتش جهنم به دور خواهد بود و علامه مجلسی در کتاب بحار النوار خود آورده که امام صادق(ع) به اسم جلاله خدا قسم خورده است که مادر ما را سیلی زدند و او را کشتند.

 

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به این که شهادت ام ابیها یک حقیقت پنهان شده است، افزود: حضرت زهرا(س) می فرماید مخفی بودن قبر من دلالت بر مظلومیت من دارد و هرکس می خواهد قبر مرا زیارت کند، به زیارت حضرت معصومه(س) برود./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات