۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۵۱۸۶۵

پیکر شهید قربانی نژاد در مراغه تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید بهروز قربانی نژاد امروز بعد از 27 سال دوری از وطن با حضور مردم شهیدپرور و مسؤولان لشکری و کشوری در مراغه تشییع شد.
مراسم تشييع و تدفين شهيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، پیکر شهید بهروز قربانی نژاد امروز بعد از 27 سال دوری از وطن با حضور مردم شهیدپرور و مسؤولان لشکری و کشوری در مراغه تشییع شد و در مزار شهدای روستای چکان آرام گرفت.

 


شهید بهروز قربانی نژاد یکی از شهدای جدید تفحض شده است که روز گذشته با همراهی مسؤولان ارتش وارد شهر مراغه شد و در بدو ورود مورد استقبال بی نظیر فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و همچنین مردم شهید پرور قرار گرفت و امروز با حضور پرشور مردم مؤمن و متدین این شهر تشییع شد.

 


بنابر این گزارش، شهید قربانی نژاد، سرباز وظیفه تیپ 196 لشکر 21 حمزه ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند همرزمان آزاد مرد خود، حضور در جبهه های حق علیه باطل را بر رفاه و آسایش در کنار پدر و مادرش ترجیح داد و به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.

 


این شهید تنها بیست ساله داشت که گمشده خود را جبهه‌های جنگ علیه دشمن یافت و 29 آذر ماه سال 1366شهد شهادت را نوشید و امروز جمعه 22 اسفند ماه جاری همزمان با ایام سوگواری حضرت صدیقه کبری(س) در زادگاهش روستای چکان و در جوار امام زاده سید ابراهیم(ع) تشییع و در خاک آرام گرفت.

 


بر اساس اعلام ستاد بزرگداشت یادواره شهدای این شهرستان، برنامه های مختلفی از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پادگان امام رضا(ع) مراغه و هم چنین پایگاه های مقاومت شهر با عنوان میثاق با شهدا برگزار شد که با استقبال اقشار مختلف مردم همراه بوده است.

 


همچنین شب گذشته ویژه برنامه ای در پایگاه های مقاومت شهید مدنی و امام خمینی(ره) شهرک فرهنگکیان گلشهر برگزار شد، مضن این‌که آیین شام غریبان این شهید والامقام نیز عصر امروز در مسجد جامع روستای چکان برگزار می شود./935/پ203/ب4

ارسال نظرات