۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۵۱۹۵۰

مدیر جدید رادیو معارف منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ مجتبی تونه‌ای طی حکمی از سوی مدیر کل صدای و سیمای مرکز قم به عنوان مدیر جدید رادیو معارف منصوب شد.
مجتبي تونه‌اي مديريت راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم، مجتبی تونه‌ای به سمت مدیر رادیو معارف منصوب شد.

در حکم انتصاب مجتبی تونه‌ای به سمت مدیریت رادیو معارف که با توجه به سابقه درخشان وی در عرصه فرهنگ دینی صادر شده، بخشی از ماموریت‌های وی به این شرح اعلام شده است:

برنامه‌ریزی دقیق محتوایی رادیو معارف برای انجام ماموریت خطیر هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه، فعالیت و برنامه سازی با هدف گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در جامعه،
ایجاد عزم ملی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی در جامعه مخاطبان، حفظ مخاطب کنونی و جذب مخاطب جدید با استفاده از قالب‌های جدید برنامه سازی و بهره مندی بیشتر از هنر در برنامه‌ها و ارتباط گسترده و دقیق با مراکز و موسسات حوزوی و دانشگاهی.

گفتنی است مجتبی تونه‌ای شاعر، نویسنده و پژوهشگر دارای کارشناسی ارشد فقه و حقوق، از سال 1379 به عنوان نویسنده و تهیه کننده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در سازمان صدا و سیما شروع به کار کرده وپیش از این در سمت‌های سرپرستی رادیو معارف و مدیریت گروه معارف و جامعه مشغول به کار بوده است.

وی عضویت شورای عالی کارشناسان جشنواره بین المللی رادیو و عضویت در هیئت داوران این جشنواره و همچنین دبیری طرح ملی بوی سیب را به عهده داشته است.

مجتبی تونه‌ای دارای تالیفاتی در حوزه ادبیات و فرهنگ اسلامی است که از جمله آنها می‌توان به موعودنامه (فرهنگ الفبایی مهدویت)، فرهنگنامه حج، و چندین مجموعه شعر و نثر ادبی دیگر نام برد./978/د102/ی

ارسال نظرات