۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۵۲۰۳۳
با حضور گسترده مردم؛

پیکر امام جمعه موقت نکا تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر امام جمعه موقت نکا امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و جمع کثیری از روحانیت و مردم ولایتمدار و عالم پرور شهرستان نکا تشییع شد.
تشييع پيکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، پیکر حجت الاسلام موسی عالمی نژاد، امام جمعه موقت نکا امروز از مسجد جامع نکا تا گلزار شهدای این شهرستان بر روی دستان مردم ولایت مدار این شهرستان تشییع شد.

 

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام موسی عالمی‌نژاد در سال 1331 در نکا متولد شد و بخشی از دروس مقدماتی را در این استان گذراند و سپس جهت ادامه تحصیل به قم و مشهد سفر کرد و از محضر اساتید مختلف کسب فیض کرد و از شاگردان امام راحل و آیت‌الله بروجردی و گلپایگانی بوده و از کلاس‌های درس این عالمان و آیات کوهستانی و ایازی بهره برده است.

 

وی از فرهنگیان بازنشسته بوده که چندین سال به‌عنوان روحانی کاروان حجاج بیت الحرام فعالیت داشته است و 15سال به عنوان امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) مشغول نشر احکام الهی بوده است.

 

حجت الاسلام موسی عالمی نژاد از سال 85 با حکم حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی، امام جمعه شهرستان نکا به عنوام امام جمعه موقت نکا منصوب شد.

 

به گزارش رسا، تشییع پیکر این روحانی انقلابی عصر امروز از مسجد جامع به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و با اقامه نماز از سوی حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی، امام جمعه شهرستان نکا در جوار گلزار شهدای نکا به خاک سپرده شد.

 

مراسم سومین روز درگذشت حجت‌الاسلام عالمی‌نژاد ظهر روز دوشنبه 25 اسفند در مسجد سجادیه و حوزه علمیه مهدیه نکا با سخنرانی حجت الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران و امام جمعه نکا  و مداحی ذاکر اهل بیت محمدی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام موسی عالمی‌نژاد امام جمعه موقت شهرستان نکا عصر روز گذشته به دلیل عارضه قلبی، بیماری تنفسی و ریوی دارفانی با تحمل 11 ماه تحمل بیماری قلبی و ریوی، دار فانی را وداع و به دیار حق شتافت.

 

گفتنی است؛ شهرستان نکا با جمعیت 112 هزارنفری در شرق مازندران واقع شده است که حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، امام جمعه دائم و حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی، حجت الاسلام سیدی، حجت الاسلام مختار نظری، به عنوان امام جمعه موقت در شهرستان نکا اقامه نماز و ترویج دین دارند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات