۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۵۲۱۰۲

همایش «خانواده، تعلیم و تربیت، چالش‌ها و چشم اندازها» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش علمی استانی «خانواده، تعلیم و تربیت، چالش‌ها و چشم اندازها» فروردین سال آینده در تبریز برگزار خواهد شد.
بنيان خانواده

جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری همایش علمی استانی «خانواده، تعلیم و تربیت، چالش‌ها و چشم اندازها» همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در فروردین سال آینده خبر داد.

 


وی با بیان این‌که این همایش در دو بخش فرهنگیان، دانشجو معلمان و دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه برگزار می شود، افزود: محورهای مقالات همکاران فرهنگی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مورد تحکیم بنیاد خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

 


مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: خانواده، شیوه های فرزند پروری و الگوهای مطلوب تربیت اسلامی، خانواده، رسانه، جنگ نرم و مهندسی فرهنگی، رابطه خانه و مدرسه و اثرات تربیتی آن و خانواده ترویج و پوشش مناسب اسلامی از دیگر محورهای این همایش علمی است.

 


پاشایی با اشاره به محورهای مقالات دانش‌آموزی گفت: مدگرایی در میان جوانان، معیارهای الگویی دختر مسلمان و ایرانی، رسانه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی مجازی، آسیب ها و راهکارهای امید آفرینی و نشاط بخشی در میان نوجوانان و جوانان موضوعات مقالات دانش‌آموزان دوره متوسطه خواهد بود.

 


وی یادآور شد: شرکت کنندگان در این همایش تا دهم فروردین 94 فرصت دارند تا آثار خود را از راه پست الکترونیکی به آدرس
khanwadeh.hamayesh@yahoo.com ارسال کنند، ضمن این‌که تمامی آثار ارسالی بایستی با اصول نگارشی تعریف شده برای مقاله تدوین شده باشند.

 


پاشایی گفت: جوایز بخش همکاران و دانشجویان کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و تندیس همایش و همچنین لوح تقدیر برای 4 مقاله برگزیده اول؛ تندیس همایش، لوح تقدیر و هدیه ویژه همایش برای 10 مقاله برتر استانی و لوح تقدیر و هدیه ویژه همایش برای 10 مقاله منتخب استانی است.

 


مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی افزود: جوایز در بخش دانش آموزی کمک هزینه سفر مشهد مقدس و تندیس و لوح تقدیر همایش به 3 اثر برگزیده؛ تندیس و لوح تقدیر و هدیه همایش برای 10 اثر برتر استانی و در نهایت لوح تقدیر و هدیه ویژه همایش برای 20 اثر منتخب استانی در نظر گرفته شده است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات