۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۵۲۱۰۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

فعالیت های صلح آمیز هسته ای بهانه ای برای فشار به ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر در مسأله هسته‌ای نیز همان خواسته‌هایی که آن‌ها دیکته می‌کنند را قبول کنیم باز هم تحریم‌ها برداشته نخواهد شد زیرا آن‌ها با اصل انقلاب مخالف هستند.
علي معلمي نماينده مازندران در خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با بیان این که بعضی از نمایندگان در کمیته روابط خارجی سنا، اوباما را مورد اعتراض قرار دادند، گفت: آن‌ها معتقدند که اختلاف‌های گسترده آمریکا باعث شد تا آن‌ها نتوانند جلوی فعالیت هسته‌ای ایران را بگیرند.

 

امام جمعه قائم شهر افزود: دولت ایران با تیزبینی هوشمندانه موفق شد فعالیت هسته‌ای خود را ادامه داده و جلوی نقشه‌های خبیثانه آمریکا را بگیرد.

 

وی با بیان این که هدف اصلی آن‌ها تحقیر ملت ایران بود، تصریح کرد: هدف اصلی آن‌ها از این اقدامات، تحقیر و متوقف کردن حرکت عظیم ملت ایران و نظام اسلامی به سوی تمدن نوین اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: اگر در مسأله هسته‌ای نیز همان خواسته‌هایی که آن‌ها دیکته می‌کنند را قبول کنیم باز هم تحریم‌ها برداشته نخواهد شد زیرا آن‌ها با اصل انقلاب مخالف هستند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که افراد مذاکره کننده باید هوشمندانه عمل کنند، تصریح کرد: افراد مذاکره‌کننده نباید در برابر مقاومت‌های آمریکا ساکت بنشینند چرا که آن‌ها باید بدانند ملت ایران قرص و محکم ایستاده است.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: باید این مسیر ارزنده و گرانقدر را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی به دستاوردها و افتخارات بسیاری دست پیدا کرده است، بیان داشت: دشمنان از این امر هراسان بوده و به هر نحوی تلاش دارند تا مانع این پیشرفت ها شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی خاطرنشان کرد: نسل جوان جامعه در معرض بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی قرار دارد که همگان باید متوجه این امر مهم باشند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات