۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۵۲۱۶۲

برگزاری سلسله نشست‌های تربیتی در حرم کریمه اهل بیت

خبرگزاری رسا ـ دومین دوره سلسله نشست‌های تربیتی ویژه بانوان در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در شبستان نجمه خاتون برگزار می‌شود.
مواد مخدر صنعتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین دوره سلسله نشست‌های تربیتی با محوریت آشنایی خانواده‌ها به‌ویژه مادران با موارد مخدر صنعتی و سنتی در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

 

این دوره از 22 فروردین‌ماه سال آینده با حضور حجت‌الاسلام رنجبری، استاد حوزه و دانشگاه در شبستان نجمه خاتون ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

 

همچنین این کلاس در نوبت صبح برای بانوان برگزارشده و تأثیر مواد مخدر صنعتی و سنتی را بر روی گروه‌های سنی مختلف ازجمله نوجوانان، جوانان، دانش آموزان و افراد میان‌سال و راهکارهای مقابله با اثرات و پیامدهای سو مصرف این مواد را موردبررسی قرار خواهد داد.

 

هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی خانواده به‌ویژه مادران با اثرات مواد مخدر و علائم مصرف این مواد صنعتی است تا والدین اضافه بر این‌که به فرزندان خود درزمینهٔ مصرف مواد مخدر آگاهی دهند بتواند در صورت ابتلا فرزندان خود به این بحران نحوه برخورد درست را در و بتوانند فرزندان خود را درمان کنند.

 

همچنین توجه به این نکته ضروری است که در سال‌های اخیر ماهواره و در فضای مجازی متأسفانه نحوه استعمال مواد مخدر و حتی ساخت آن‌ها به نسل جوان و نوجوان آموزش داده می‌شود که این موضوع نقش مهمی در ابتلای نوجوانان و جوانان به مصرف انواع مواد مخدر صنعتی و سنی داشته و برگزاری این دوره می‌تواند نقش بسیار مؤثری در آشنایی خانواده‌ها و پیشگیری از مصارف مواد مخدر در میان قشر نوجوان و جوان به این بلای خانمان‌سوز داشته باشد./837/پ202/س

ارسال نظرات