۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۲۵۲۱۷۰
حجت‌الاسلام علی دارابی؛

فعالیت‌های آموزشی تخصصی در سال 93 موفقیت آمیز بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فعالیت‌های آموزش های تخصصی در سال 1393 بسیار موفقیت آمیز بوده و 20 درصد رشد داشته است.
حجت‌الاسلام علي دارابي

 به‌ گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی دارابی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در تشریح فعالیت‌های آموزش‌های تخصصی در سال 1393 تصریح کرد: برنامه‌ریزی متوازن و همه جانبه در سالجاری برای مجموعه‌ای از اقشار تأثیرگذار در موضوعات مختلف فرهنگی سبب شد که شاهد رشد کمی و کیفی فعالیت‌ها در مسیر تبلیغ حکیمانه دین باشیم.


مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی افزود: اصول و راهبرد مسلم دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی، کیفیت بخشی آموزش‌های تخصصی و فرهنگی اجتماعی بوده و بحول و قوه الهی در صدد گسترش حوزة آموزش‌پذیران و موضوعات متناسب برای شبکه تبلیغی و اقشار تأثیرگذار هستیم.


دارابی اظهار داشت: در حوزه آموزش‌های تخصصی متمرکز و غیر حضوری تلاش شده آموزش‌های مورد نیاز و متوزان سازی برای همه گروه‌ها مورد توجه قرار گیرد و 442000 نفر ساعت آموزش، برنامه‌ریزی و انجام شده است.


دارابی تصریح کرد: تلاش دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی در حوزه آموزش‌ها، بر این امر مهم تأکید دارد که شبکه تبلیغی و اقشار تأثیر گذار با دریافت مجموعه‌ای از آموزش‌ها، توانمندی لازم را در حوزة مأموریت‌های مربوطه ارتقاء داده و بتوانند مأموریت‌ها را با هوشمندی تعقیب کنند.


وی یادآور شد: در حوزه آموزش‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد، فرهنگی، اجتماعی و صنوف نیز علاوه بر توسعه آموزش‌های تخصصی دینی و ارتقاء آگاهی‌های عمومی و تخصصی فرهنگی و دینی به‌روزرسانی اطلاعات و دانش فراگیران مورد توجه بوده و این مهم بر اساس مأموریت‌ها جزء وظایف دفتر است تا در شبکه تبلیغی و اقشار تأثیرگذار و شبکه سازمان های مردم نهاد بتوانند با نگاه روشن بینانه فرهنگ دینی را بصورت جامع‌الشمول پیگیری نمایند.


دارابی تأکید کرد: آموزش‌های فرهنگی اجتماعی کارکنان دولت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و ضمن تداوم آموزش‌های کنونی و طی پیگیری و تفاهم با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی ریاست جمهوری در صدد گسترش عناوین دوره‌های آموزشی هستیم.


دارابی در پایان یادآور شد: از سال 1389 به بعد شاهد رشد و توسعه فعالیت‌های آموزش تخصصی در سطح کشور بوده و افزون بر کمیت دوره‌ها که 20 درصد نسبت به سال 1392 رشد داشته‌ایم، در کیفیت فعالیت‌ها و روش‌ها نیز موفقیت بسیار خوبی حاصل شده و قطعاً این رویه در تعامل وثیق با ادارات کل تبلیغات اسلامی تداوم داشته و جا دارد از اهتمام و پیگیری جهادی مدیران کل، معاونین فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و کارشناسان حوزه پژوهش و آموزش ادارات کل تبلیغات اسلامی استان ها صمیمانه قدردانی نمایم./978/د102/ی

ارسال نظرات