۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۲۵۲۲۸۹
رییس تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

کانون‌های مساجد با برنامه‌های متنوع جوانان را جذب مسجد کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مسؤولان کانون‌های فرهنگی هنری باید با برنامه های متنوع و مختلف مردم به ویژه نسل جوان را جذب مسجد کنند.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید محمود فقیهی رییس تبلیغات اسلامی استان اصفهان، عصر امروز در همایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، با اشاره به اهمیت نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسائل مختلف فرهنگی جامعه خاطرنشان کرد: یکی از موفقیت‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل در مساجد و حضور در مسجد است.

 

حجت الاسلام فقیهی در ادامه بیان کرد: نظارت و استفاده از برنامه ریزی دقیق و صحیح از لازمه های این کانون‌ها است، وجود این کانون‌ها در دل مساجد یکی از عواملی است که موجب درصد حداقلی و تقریبا صفر بودن انحرافات کانون‌های مساجد شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری دارالاسلام مسجد فرشته با اشاره به سابقه این کانون در دوران تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: این کانون یکی از کانون‌های موفق در کشور است که از برنامه های بسیار متنوعی توانسته است مخاطبان را در محیطی بسیار سالم گردهم آورده، کتابخانه این کانون 12 ساعت در روز در حال فعالیت است و قشر جوان به دلیل تنوع برنامه ها و دقت در برگزاری استقبال خوبی از این کانون به عمل آورده‌اند.

 

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از گسترش فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: لازم است که بیش از پیش با نشاط و سرزندگی در این کانون‌ها با محوریت مساجد و فرهنگ مسجد اقدام به جذب نسل جوان و قشر جوان کنیم./1304/پ203/ب4

ارسال نظرات