۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۵۲۳۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسؤولان، آمر به معروف و ناهی از منکر باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر پذیرش مسؤولیت دسته جمعی است، گفت: مسؤولان آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر با سرنوشت ما کار دارد و نمی توانیم نسبت به این قضیه بی تفاوت باشیم.

 

وی با بیان این که ستاد امر به معروف و نهی از منکر براساس تکلیف و بدون امکانات فعالیت می کند، تأکید کرد: مسؤولان نهادهای گوناگون باید با ستاد همکاری لازم را داشته باشند و خودشان آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که آسیب های ترک امربه معروف و نهی از منکر در درجه اول متوجه خودمان می شود، عنوان داشت: باید به احیای ارزش ها و بازداشتن از منکر ها در جامعه توجه ویژه داشته باشیم.

 

وی اقامه نماز را یکی از معروف ها بیان کرد و افزود: در ایام نوروز باید به نمازخانه مکان های تفریحی، بین راهی و اقامت گاه ها توجه کنیم.

 

امام جمعه خرم آباد صله رحم، انصاف، مروت، رعایت قوانین، حفظ نظافت، توجه به محیط زیست، کار، تلاش و ایجاد امید در دل مردم را از جمله معروف ها دانست که باید به آنها توجه شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تهمت، تخریب، شایعه پراکنی و اسراف را از منکرها بیان کرد.

 

احیای امر به معروف موجب پویایی جامعه می شود

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که احیای امربه معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر موجب پویایی جامعه و حفظ ارزش ها می شود.

 

وی اظهار داشت: مسؤولان برای عمل به امر به معروف و نهی از منکر باید رودربایستی را کنار بگذارند و در انجام مسؤولیت خویش جدی باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی ما است، بیان داشت: با قدرت، شجاعت، تصمیم صحیح و اراده جدی باید به وظیفه خویش عمل کنیم./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات