۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۲۵۲۳۹۲
رییس ستاد برگزاری نماز جمعه رشت:

نماز جمعه نمایش تجلی وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد برگزاری نماز جمعه رشت، حضور گسترده مردم در نماز جمعه را باعث مأیوس شدن دشمنان دانست و گفت: نماز جمعه محلی برای خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است.
مدير حوزه علميه اميرالمؤمنين رشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مهدی مجرد، رییس ستاد برگزاری نماز جمعه رشت امروز در نشست با اعضای این ستاد با بیان این که نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است، گفت: همه مسؤولان باید برای ارتقای کمی و کیفی این فریضه عبادی و سیاسی تلاش کنند.

 

وی حضور گسترده مردم در نماز جمعه را باعث مأیوس شدن دشمنان دانست و گفت: نماز جمعه محلی برای خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است.

 

رییس ستاد نماز جمعه رشت با تأکید براین که امروز همه ما باید قدردان نعمت نماز جمعه باشیم، ادامه داد: نماز عبادی و سیاسی جمعه هر هفته بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی می کند.

 

حجت الاسلام مجرد حضور پر شور مردم در صفوف نماز جمعه را سبب عصبانیت و هراس دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: پایگاه های نماز جمعه بهترین مکان برای خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان نظام هستند و به همین دلیل تقویت این جایگاه بسیار اهمیت دارد.

 

وی افزود: اقامه نماز جمعه همچنین زمینه ساز تحکیم وحدت و انسجام بیشتر میان اقشار مختلف مردم به ویژه نسل های جوان و نوجوان شده است.

 

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه مرکز استان بیان داشت: نماز وحدت آفرین جمعه، نماز وحدت و همبستگی است و باید با برگزاری با شکوه نماز جمعه دسیسه ها و ترفند ها و توطئه دشمنان را نقش بر آب کنیم

 

حجت‌الاسلام مجرد در ادامه گزارشی از عملکرد ستاد برگزاری نماز جمعه رشت داد و افزود: چهار جلسه در سال با عنوان فصول مختلف برگزار می کنند که گاهی اوقات در صورت نیاز جلسه فوق العاده هم گذاشته می شود.

 

وی تصریح کرد: این جلسات مشورتی است و مدیران ادارات زیربط و مسؤولان، اعضای ستاد که حدود 200 نفر در ستاد عضو هستند در جلسات شرکت می کنند و نظرات و مشکلات و رهنمودهایی را که در نماز جمعه دارند در این جلسه ارائه می دهند.

 

ربیس ستاد برگزاری نماز جمعه رشت همچنبن از تلاش مسؤولان و دست اندرکاران مرکز صدا و سیما و اصحاب رسانه به دلیل پخش مطلوب خطبه های نماز جمعه و دستگاه های امدادی و اجرایی برای برگزاری بهتر آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه قدردانی کرد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات