۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۲۵۲۴۰۰
آیت الله دری نجف آبادی:

برطرف کردن ناهنجاری‌های جامعه مهم‌ترین وظیفه شورای فرهنگ عمومی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: شورای فرهنگی از ظرفیت های بالایی برای گسترش و سبک زندگی اسلامی در جامعه برخوردار است که می طلبد در سایه برنامه ریزی های صحیح و دقیق این فرصت ها را بارور کند.
شوراي فرهنگ عمومي استان مرکزي آيت‌الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شب گذشته در شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از مسایل مهم دنیای اسلام چالش فرهنگی است که دشمنان با تهاجم فرهنگی و بهره گیری از وسایل ارتباط جمعی نوین سعی دارند مسیر صحیح تفکر جمعی و خانوادگی و سبک زندگی مردم را منحرف کنند.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: شورای فرهنگی عمومی باید تمام روش های لازم را برای ارائه سبک زندگی اسلامی به جامعه اشاعه و فرهنگ مسموم غربی را بی اثر کند.



امام جمعه اراک تصریح داشت: دنبال کردن فرهنگ جامعه و شناسایی هنجارها و برطرف کردن ناهنجاری ها مهم ترین وظایف شورای فرهنگ عمومی در جامعه است.

 

آیت الله دری نجف آبادی گفت: شورای فرهنگی از ظرفیت های بالایی برای گسترش و سبک زندگی اسلامی در جامعه برخوردار است که می طلبد در سایه برنامه ریزی های صحیح و دقیق این فرصت ها را بارور کند.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: این شورا در شهرستان ها نیز باید پرچمدار حرکت های فرهنگی و احیا کننده فرهنگ مبتنی بر اسلام ناب محمدی باشد و برای رسیدن به این هدف اجرای مصوبات باید سرلوحه فعالیت همه مسوولان و مدیران قرار گیرد.



امام جمعه اراک افزود: با تشکیل کمیته یا کمیسیون های تخصصی در این شورا باید سبک زندگی و شاخه های مختلف آن در جامعه شناسایی و سال آینده در دستور کار دانشگاه ها، آموزش و پرورش و دستگاه های فرهنگی استان قرار گیرد.



آیت الله دری نجف آبادی در ادامه گفت: شورای فرهنگی باید افزون بر فضاهای فیزیکی در فضای مجازی نیز فعال شود و برای کنترل فضای مجازی تدابیری اندیشیده شود./842/پ202/ب4

ارسال نظرات