۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۵۲۴۳۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

منافع غرب در منطقه با افراطی‌گری تأمین می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: حامیان پشت‌پرده داعش در غرب به دنبال تأمین منافع خود در منطقه و ایجاد امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی هستند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در همایش فرهنگی فاطمیه بازنشستگان سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: هر حرکتی که بخواهد نظام مقدس اسلامی را تضعیف کرده و در ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی آن ایجاد خللی کند، محکوم به شکست است.

 


حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که نباید اجازه دهیم دشمنان با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه ای خود، فرهنگ دینی و ارزش های اسلامی و انقلابی را به حاشیه ببرند، خاطرنشان کرد: اگر هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را جدی نگیریم و در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان، برنامه و انسجام نداشته‎‌ باشیم، مغلوب و مرعوب دشمن خواهیم شد.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهداف فرهنگی، تبلیغی و سیاسی دشمنان از راه‌اندازی گروهک‌های تروریستی در منطقه گفت: ایجاد گروهک هایی مانند داعش و ترویج افراطی‌گری در بین مذاهب شیعه و سنی در منطقه، توطئه ای خطرناک از سوی آمریکا و نظام سلطه در بین امت اسلامی است.

 


وی با بیان این‌که حامیان پشت‌پرده داعش در غرب به دنبال تأمین منافع خود در منطقه و ایجاد امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی هستند، افزود: اجرای این توطئه ها در منطقه، در راستای تأمین اهداف شوم استکبار و نظام سلطه در ضربه زدن به اعتقادات و ارزش های اسلامی و ایجاد تفرقه بین مسلمانان بوده و هوشیاری امت اسلامی در این مقطع تاریخی بسیار ضروری است.

 


حجت الاسلام ولایی با اشاره به راهبردهای اساسی در دفاع از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب، ادامه داد: عزت‌مداری، تکیه بر اصل ولایت فقیه، بصیرت و حرکت در راستای ارزش های اسلامی لازمه دفاع از آرمان های متعالی اسلامی هستند که بایستی امروز ولایت‌مدار را در میدان عمل ثابت کنیم.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: عزتمداری بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، به عنوان راهبردی اساسی در مذاکرات با کشورهای دیگر همراه با نرمش قهرمانانه باید مدنظر باشد و بدون رعایت این اصل، این امر باطل بوده و پذیرفتنی نیست.

 


وی عزت، اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون مجاهدت شهدا و رهبری داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اکنون حکومت اسلامی با رهبری آگاه و بصیر با اقتدار در حال پیشرفت بوده و در تمام زمینه های علمی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و سیاسی به بلوغ کامل رسیده و اقتدار آن موجب واهمه و ترس دشمنان شده است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات