۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۲۵۲۵۲۴
تولیت حرم حضرت معصومه:

اماکن مقدسه باید مروج فرهنگ اهل بیت باشد

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: باید بدانیم که هدف از حضور در حرم اهل بیت(ع) تنها زیارت نیست؛ بلکه معرفت یافتن به آموزه های ائمه طاهرین(ع) است.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي امام جمعه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، در آیین افتتاحیه شهرک معارفی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امید می رود از برکت نام این بانو، الگوی ولایت مداری در جامعه ترویج یافته و جامعه از برکات آن بهره مند شود.

 

وی با بیان این که قم، مزار بانوی بزرگواری از اهل بیت(ع) است، افزود: باید بدانیم که هدف از حضور در حرم اهل بیت (ع) تنها زیارت نیست؛ بلکه معرفت یافتن به آموزه های معصومین علیهم السلام است.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اثر بخش دانستن زیارت معصومین(س) اظهار داشت: این زیارت ارزشمند است، ولی کافی نیست؛ به این معنی که رسالت این اماکن مقدسه، این است که مردم در چنین مکان هایی با فرهنگ اهل بیت علیهم السلام آشنا شوند.

 

وی ادامه داد: با وجود مزار مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) این ظرفیت در اختیار ما قرار گرفته از این رو باید به اندازه توانمان سهم خود را ایفا نماییم تا فرهنگ اهل بیت(ع) را به همگان معرفی کنیم./1323/د102/ی

ارسال نظرات