۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۵۲۵۵۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سال جاری فعالیت های فرهنگی خوبی در لرستان صورت گرفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان در راستای شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: سال جاری فعالیت های فرهنگی خوبی در لرستان صورت گرفت.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی فرا رسیدن سال 1394 هجری شمسی و آغاز سال نو را به ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم لرستان تبریک گفت.

 

وی افزود: آغاز و پایان امسال مصادف با شهادت بانوی بزرگ اسلام، زهرای مرضیه(س) است که عصاره خلقت و مظهر همه خوبی ها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که ولایت مهم ترین درس حضرت فاطمه زهرا(س) است، عنوان داشت: ما با پیروی از ولایت و رهبری، باید در مسیر عدالت و پیشرفت گام برداریم.

 

وی در این پیام با اشاره به نام گذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در سالی که گذشت، یادآور شد: در این سال اقدامات ارزشمندی در بخش فرهنگی استان صورت گرفت.

 

امام جمعه خرم آباد تشکیل ستاد پیگیری تحقق شعار سال در بخش فرهنگ و برگزاری نمایشگاهی از فعالیت های فرهنگی 20 دستگاه و نهاد فرهنگی، برگزاری مراسم پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله کمالوند را از جمله اقدامات فرهنگی صورت گرفته در سال 93 بیان کرد.

 

وی تصریح کرد: تجلیل و تکریم از عالمان و مفاخر استان، برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی با حضور اندیشمندان و صاحب نظران، برگزاری کنگره فخر نور در جهت گرامی داشت یاد و نام شهیدان سرافراز به خصوص شهیدان رحیمی با حضور رییس قوه قضاییه و همایش فعالان فرهنگی خودجوش از جوانان از دیگر برنامه های فرهنگی سال جاری بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که با افتخار می توانیم اعلام کنیم استان لرستان، گام های مؤثری در جهت منویات رهبر معظم انقلاب در بخش فرهنگ برداشته شده است، افزود: امیدواریم این فعالیت ها در سال جدید نیز با عزم، اراده قوی و همکاری صاحبان فرهنگ، اندیشه و دستگاه های گوناگون تداوم یابد.

 

وی با اشاره به این که برای سال 94 نیز از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، مأموریت و چشم انداز جدیدی با توجه به شرایط کشور تعیین خواهد شد، بیان داشت: آرزومندیم در پرتو انوار حضرت زهرا(س)، در سایه وحدت و همدلی، همکاری و هم فکری شاهد موفقیت بیشتر بوده و سالی سرشار از سعادت و سلامت، توأم با خیر و برکت داشته باشیم./9459/پ203/ب4

ارسال نظرات