۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۵۲۵۶۶

حکم امام جمعه سراب به مدت سه سال دیگر تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حکم حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد.
امام جمعه سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با توجه به این‌که احکام صادره شده به ائمه جمعه کشور سه ساله است، دوره اول سه ساله حجت الاسلام اکرمی به پایان رسیده و با ارزیابی های مختلف صورت گرفته حکم امامت جمعه وی سه سال دیگر یعنی تا زمشتان سال 96 تمدید شد.

 


حجت الاسلام اکرمی امروز در آخرین خطبه نماز جمعه سال 93 شهرستان سراب ضمن ابراز امیدواری از این‌که سال 94 سال پربرکت و پویا از لحاظ اقتصادی و فرهنگی باشد، اظهار داشت: به زودی اخبار خوشی از بازگشایی واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی مسؤولان اعلام خواهد شد.

 


امام جمعه سراب ضمن ابراز خوشحالی از رواج فرهنگ احسان و اطعام از سوی خانواده های متوفی و زائران عتبات عالیات در این شهر گفت: هزینه احسان صرف امور خیریه و کمک به نیازمندان، کار پسندیده، حسنه و الهی است.

 

حجت الاسلام اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت تصریح کرد: مصرف منابع انرژی که آب هم جزو منابع مهم می باشد که باید نهایت دقت در مصرف آن صورت گیرد.

 


وی در ادامه با مضحک خواندن گزارش احمد شهید از ایران و اعلام ناسالم بودن حقوق بشر در ایران اظهار داشت: گزارش جمع آوری شده از منافقین تعمدی و نقشه شوم دشمنان است.

 


خطیب جمعه سراب با اعلام خبر دریافت مجوز حوره علمیه خواهران سراب گفت: با دو مانع بزرگ برای راه اندازی حوزه خواهران در سراب مواجهیم که نخستین مانع مکان و دومی تأمین استاد بوده که در صورت همکاری خیرین و رفع مشکل مکان حوزه علمیه خواهران بعد از عید افتتاح خواهد شد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات