۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۵۲۵۷۸
امام جمعه موقت اهواز:

تحریم ها بر اراده، سرافرازی و عزت مردم تاثیری نداشته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز گفت: تحریم ها بر اراده، سرافرازی و عزت مردم تاثیری نداشته است، بلکه در همه زمینه ها بهترین پیشرفت ها را داشته ایم.
حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بهره برداری از فاز 12 پارس جنوبی با حضور رییس جمهور خاطرنشان کرد: بهره برداری از این پروژه در حالی صورت گرفته که در تحریم کامل به سر می بریم و این خود بزرگ ترین نشانه برای کارا نبودن تحریم ها است.

 

امام جمعه موقت اهواز افزود: این تحریم ها بر اراده، سرافرازی و عزت مردم تاثیری نداشته است، بلکه در همه زمینه ها بهترین پیشرفت ها را داشته ایم.

 

وی با انتقاد به وزیر صنایع کشور در خصوص موثر دانستن تحریم ها تصریح کرد: این تحریم ها بدون تاثیر نیست ولی دشمنان حسرت عقب نشینی از اصول انقلاب را تا ابد در دل خود خواهند داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به سالروز درگذشت یادگار امام، مرحوم سید احمد خمینی گفت: این بزرگوار خدمات بسیاری به نظام و اسلام انجام داد و یکی از مشاوران امین حضرت امام (ره) بود.

 

نفت، ابزاری برای سیطره اقتصادی و فرهنگی استعمار

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نقت تاکید کرد: زمانی که نفت در جهان و ایران کشف شد و جایگاه جهانی پیدا کرد کشورهای استعماری از جمله انگلیس از آن به عنوان ابزاری برای سیطره بر اقتصاد و فرهنگ جوامع اسلامی استفاده می کردند.

 

وی افزود: در ملی شدن صنعت نفت که خیلی ها با آن مخالفت می کردند با حمایت مرحوم آیت الله کاشانی انجام و در تاریخ کشور ماندگار شد.

 

حمله مزدوران رژیم پهلوی به مدرسه علمیه فیضیه قم یکی از نقاط سیاه پرونده رژیم

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به حمله مزدوران رژیم پهلوی به مدرسه علمیه فیضیه قم خاطرنشان کرد: این عمل وحشیانه رژیم پهلوی یکی از نقاط سیاه پرونده رژیم پهلوی بود.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سالروز عملیات فتح المبین و عظیم خواندن این عملیات تاکید کرد: امام راحل (ره) در پیامی به رزمندگان ارزش معنوی این پیروزی را مهم تر از بعد مادی آن خواندند.

 

وی در ادامه گفت: در آینده نه چندان دور مسأله اول همه دولت ها آب خواهد بود که باید همه در صرفه جویی سهیم باشیم.

 

نفوذ امروز شیعه در جهان مرهون  تاسیس حوزه علمیه قم است

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده  با اشاره به سالروز تاسیس حوزه علمیه قم به همت آیت الله عبدالکریم حائری یزدی در سال 1301 گفت: نفوذ امروز شیعه در سراسر دنیا را مرهون کار عظیم تاسیس حوزه علمیه قم به دست آیت الله عبدالکریم حائری یزدی هستیم.

 

ترور، اساس تشکیل و استمرار رژیم صهیونیستی

 

امام جمعه موقت اهواز به شهادت احمد یاسین رهبر معنوی حماس در سال 1383 اشاره کرد و تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیست، تشکیل و استمرارش بر پایه ترور و کشتار است و با این جنایات توانسته حیات ننگین خود را استمرار بخشد.

 

وی با تقدیر از فعالیت های مسؤولان استانی گفت: از همه مسؤولان استانی از جمله شهردار به خاطر تکمیل پروژه تعریض پل سردار شهید دقایقی تشکر می کنم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در استان خوزستان گفت: استان خوزستان این افتخار را دارد پس از استان خراسان رضوی میزبان بیشترین حضور مقام معظم رهبری در استان باشد.

 

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: هر ساله تعداد زیادی از مردم کشور برای زیارت یادمان های دفاع مقدس به استان خوزستان سفر می کنند که در میان آنان میهمانانی از سرتاسر جهان به چشم می خورد.

 

وی افزود: امروزه ما شاهد ثمرات خون شهدا و جانبازان نظام اسلامی را در کشورهای اسلامی هستیم.

 

حرمت ایام فاطمیه حفظ شود

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: مردم کشور ما تعطیلات اول سال را با توسل به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا همراه می کنند.

 

امام جمعه موقت اهواز در پایان افزود: انشاءالله ما شاهد مراسماتی که در شأن این ایام نیست، نباشیم و حرمت ایام فاطمیه حفظ شود./9455/پ203/ب4

ارسال نظرات