۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۲۵۲۶۶۲
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت در تمامی عرصه‌ها تجلی یابد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی تنها با همدلی و همزبانی دولت و ملت میسر است.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: تحقق این مطالبه مهم رهبری می تواند منشأ تحولات بسیاری شود.

 


وی با بیان این‌که همدلی و همزبانی می تواند در تمامی عرصه‌ها تحقق و تجلی یابد، خاطرنشان کرد: قطعا رهبر معظم انقلاب اسلامی با بررسی تحولات داخلی و خارجی و ضرورت های مهم لازم برای کشور، این شعار محوری را برای ملت و دولت تعیین کرده‌اند که بایستی با تحقق کامل این توصیه ایشان نسبت به خروج از مشکلات گرایبان‌گیر نظام تلاش کنیم.

 


امام جمعه جلفا با تأکید بر این‌که نامگذاری هر سال از سوی رهبر انقلاب بر مبنای اقتضائات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی صورت می گیرد، تصریح کرد: نامگذاری امسال نیز به دلیل اهمیت همدلی و همکاری بیشتر میان دولت و ملت است و به همین دلیل دولت باید در صدد برداشتن گام‌های محکم، مؤثر و اثرگذار در تمامی عرصه‌ها باشد.

 


حجت الاسلام انتظاری با بیان این‌که دولت باید اقدامات لازم برای فراهم شدن زمینه‌های استفاده از توان مردم در ابعا
د مختلف را فراهم کند، گفت: بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در صحنه است، ملت ایران دلبستگی خود به نظام را در ابعاد مختلف نشان داده‌اند که دولت باید از این ظرفیت عظیم استفاده کند.

 


وی با اشاره به این‌که ملت ایران صاحبان و پشتیبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: به یقین تحقق شعار سال می تواند منشأ اثر بسیاری در ابعاد مختلف داخلی و بین‌المللی باشد، لازم است دولت برای بهره مندی بیش از پیش از ظرفیت و توان مردمی برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

 


مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بهره‌مندی دولت از سرمایه‌های مردمی برای بهبود اقتصاد کشور ضرورتی انکارناپذیر و در راستای اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی است، ادامه داد: در شرایط فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان بزرگترین پشتوانه مردم هستند.

 


حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که تحقق اقتصاد مقاومتی تنها با همدلی و همزبانی دولت و ملت میسر است، تصریح کرد: اگر همکاری و همدلی برای حل مسائل کشور میان مسؤولان و مردم بیش از گذشته عملی شود بسیار از مشکلات به سهولت حل می شوند./935/ت302/ب4

ارسال نظرات