۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۵۲۷۶۵
امام جمعه بابل:

چهره واقعی رژیم سعودی برای ملت های جهان آشکار شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با محکومیت حمله عربستان به یمن و به خاک و خون کشیدن مردم این کشور گفت: خسارت های سنگین در کشورهای سوریه، افغانستان و عراق کم بود با کمال تأسف جبهه دیگری از سوی عمال استکبار در یمن گشوده شد.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان با تقدیر از برپایی مراسم ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: مراسم باشکوه مختلف فاطمیه و حضور گسترده نشان دهنده عنایت و اهتمام مردم متدین ایران به حضرت زهرا و عرض ادب به آن حضرت است و به همین دلیل از همه کسانی که در شهرها و روستاها مراسم های باشکوهی بر پا کردند و حرمت این ایام نگه داشتند تشکر می کنم.

 

امام جمعه بابل به روز طبیعت و سنت طبیعت گردی اشاره و تصریح کرد:  این عالم در محضر خدا است و به همین دلیل باید حرمت اخلاق، دین خدا و احکام الهی را حفظ کنیم و مبادا روز طبیعت بیاید  و خدای ناکرده بعضی افراد در مناطق مختلف و جنگلی و بیابان و تفریح و تفرج زمینه ای برای شکستن حریم احکام الهی پیدا کنند.

 

وی افزود: مبادا خدای ناکرده فرصتی برای افراد شود تا بخواهند به عیاشی هایی بپردازند و  در سال های گذشته شاهد نگرانی هایی بودیم به فرماندهی انتظامی تذکرات لازم داده شد تا اجازه این حرمت شکنی داده نشود.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که نه تنها خود ما هم این حرمت را حفظ کنیم و دیگران را به حفظ این حرمت ها دعوت کنیم، تصریح کرد: از مواهب الهی استفاده می شود و برخی افراد در روز طبیعت در سیزدهم فروردین زباله ها را در جنگل ها و سبزه زارها و دیگر مناطق زیبا  درمسیر راه رها می کنند و در کنار نهرها ریخته می شود اصلاً به فکر این نیستند که چه بلایی بر سر طبیعت در بیاید و این صحنه تاسف بار است و لازم است دقت بیشتری صورت بگیرد و فرهنگ توجه به طبیعت نهادینه شود.

 

وی با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین گفت: جمهوری اسلامی روز تحقق آن آرزوی بزرگی است که همه اولیای الهی برای استقرار حاکمیت خدا ورزیدند.

 

امام جمعه بابل ادامه داد: خداوند در دوازدهم فروردین این امر را مقدر فرمود و امام فرمودند که این روز مبارکی است که روز حاکمیت نظام اسلامی است و مبارک ترین روز برای ملت ما است و باید قدردان نعمت حکومت اسلامی باشیم و حکومت زمینه اجرای عدالت الهی را برای مردم میسر می کند.

 

وی افزود: مهم ترین وظیفه ما این است که اسلامیت نظام را حفظ کنیم و خدای ناکرده نباید کاری شود تا در معرض هجمه ها و ضربات قرار بگیرد که این مسأله خیانت بزرگ است.

 

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: کارگزاران در کنار خدمت باید مدنظر قرار بدهند که هر گونه خیانت ما به اسلامیت نظام بر می گردد و این مسأله باید توجه بیشتری بشود و نظام اسلامی و کار در نظام اسلامی امانت است.

 

امام جمعه بابل با محکومیت حمله عربستان به یمن و به خاک و خون کشیدن مردم این کشور گفت: خسارت های سنگین در کشورهای سوریه، افغانستان و عراق کم بود با کمال تأسف جبهه دیگری از سوی عمال استکبار در یمن گشوده شد. 

 

وی با بیان این که رژیم سعودی در سوریه و عراق محرک اصلی گروهک های تکفیری بود و فرماندهی می کرد اما اکنون خود به طور مستقیم وارد جنگ شد و جنایت دیگری را بر امت اسلامی فراهم کردند، ادامه داد: امروز شاهد جنگ تمام عیار علیه مردم بی دفاع این کشور هستیم و حملات زمینی و هوایی انجام دادند و بر اساس اعلام آنها حملات دریایی را به زودی آغاز می کنند.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به این که حملات عربستان به یمن شباهت زیادی به حملات رژیم صهیونیستی به غزه دارد، ادامه داد: آنها ابتدا با بمباران مناطق مختلف وارد عمل می شوند و  هر جا که به قول خودشان مقر انصارالله است را مورد هدف می دهند و مردم را به خاک و خون می کشند.

 

امام جمعه بابل با بیان این که این گونه اقدامات در مسیر بیداری اسلامی به وجود آمد، افزود: دشمنان بیداری اسلامی در برخی از کشورهای اسلامی سعی کردند از سوی عمال وهابی و دست نشانده غرب بیداری اسلامی را به انحراف بکشانند و این کشورهای مانند مصر و تونس بلا را بر سر مردم وارد کردند.

 

وی ادامه داد: در مصر ژنرال نظامی بر روی کار آوردند و در تونس یک فرد لاییک را روی کار آوردند و در لیبی این کشور را به خاک و خون کشاندند اما در یمن با هدایت انصارالله  انقلابی مردمی رخ داد و این مسیر ادامه پیدا کرد اما آنها با افراد مزدور خود سعی کردند این انقلاب را مصادره کنند اما  علی رغم کارهای خود نتوانستند مسلط بشوند و امروز دست به جنایت بزگ زدند و مردم این کشور را به خاک و خون می کشانند و می دانند که اگر این امواج مستقر بشود برای مردم دیگر کشورها الگو می شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات