۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۵۲۷۷۳
امام جمعه موقت خرم آباد:

همدلی دولت و ملت موجب پیشرفت کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت خرم آباد با بیان این که همدلی دولت و ملت موجب پیشرفت کشور می شود، گفت: عمل به شعار امسال وظیفه ای شرعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام متقي، امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سا در خرم آباد، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک سال نو گفت: عمل به شعار امسال یک وظیفه شرعی است.

وی با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: اگر همدلی و همزبانی بین دولت و ملت باشد، کشور پیشرفت می‌کند و شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های گوناگون خواهیم بود.

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که دولت خدمت گزار ملت و ملت نیز پشتیبان دولت است، عنوان داشت: مردم و مسؤولان با توجه به شعار سال، باید به این شعار جامه عمل بپوشند.

وی در ادامه با تأکید بر این که بین دولت و ملت باید اعتماد وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در سایه اعتماد دولت و ملت کشور پیشرفت می کند.

مردم و مسؤولان از آسیب رساندن به طبیعت پرهیز کنند

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه با تأکید بر این که  مردم و مسؤولان از آسیب رساندن به طبیعت پرهیز کنند، عنوان داشت: نگهداری از محیط زیست و طبیعت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به آیات و روایات اظهار داشت: منابع طبیعی و محیط زیست امانتی است که خدای متعال در اختیار ما گذاشته و باید از آن به خوبی نگهداری کنیم.

امروز مدعیان حقوق بشر از حملات هوایی عربستان حمایت می‌کنند

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به حملات هوایی آمریکا و عربستان به یمن بیان داشت: امروز مدعیان حقوق بشر در رابطه با یمن نه تنها ساکت هستند بلکه از حملات هوایی عربستان نیز حمایت می‌کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان این که حمایت آمریکا از تجاوز عربستان به یمن هیچ پشتوانه حقوقی ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن اصلی یمنی‌ها القاعده بوده و ملت‌های مسلمان نیز باید هوشیار باشند که از ملت یمن دفاع کنند.

وی با اشاره به این که رژیم‌های عربی در مقابل رژیم فاسد صهیونیستی هیچ گاه متعهد نشدند، تصریح کرد: امروز در مقابل مردم بی‌دفاع یمن متعهد شده و آنها را به خاک و خون می‌کشانند.

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که امروز زنان و کودکان یمنی زیر آتش هواپیماهای آمریکایی و عربستانی به خاک و خون کشیده شده‌اند، عنوان داشت: انتظار می رود امروز کشورهای مسلمان به صحنه آمده و از مردم بی‌دفاع یمن پشتیبانی کنند./9459/پ201/ب2

ارسال نظرات