۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۲۵۲۷۷۴
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

یمن پاشنه آشیل استکبار جهانی و عرصه نابودی آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که یمن بهانه ای برای ساقط کردن کشورهای اسلامی و نابودی ندای حق است، گفت: یمن پاشنه آشیل استکبار جهانی و عرصه نابودی آل سعود است.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز، در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز، با اشاره به نامگذاری سال 1394 به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: این نامگذاری بسیار مدبرانه و با نگاه راهبردی بود.

امام جمعه موقت اهواز با توصیه به خود، مردم و دولت به همدلی و زبانی ابرازداشت: اگر این همدلی و همزبانی آنچنان که رهبر معظم انقلاب خواسته اند روی دهد، چنان دژ مستحکمی می شود که هیچ دشمنی نمی تواند به آن نفوذ کند.

این استاد حوزه و دانشگاه خوزستان به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی مبنی بر «مذاکرات فقط پیرامون مسائل هسته ای است»، گفت: ما با آمریکایی که حیله گر، دروغگو و شیطان بزرگ است هیچ مذاکره ای نداریم و تیم مذاکره کننده نباید فریب آنها را بخورد.

وی با بیان این که باید برای برادران و خواهران خود در یمن دعا کنیم، ابرازداشت: داعش و آل سعود پلید هفته گذشته در مسجد البدر واقع در جنوب صنعا و حشوش در شمال صنعا 142 شهید  و 351 مجروح بر جای گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی یمن را پاشنه آشیل استکبار جهانی خواند و تصریح کرد: یمن عرصه ای برای پایان عمر غده سرطانی یعنی آل سعود است که به تعبیر امام راحل «اگر از آمریکا و اسراییل غاصب بگذریم از آل سعود نمی گذریم».

امام جمعه موقت اهواز افزود: یمن بهانه ای برای ساقط کردن کشورهای اسلامی و نابودی ندای حق است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که دشمن گرچه جنگ احزاب راه انداخته اما ترسیده است، تصریح کرد: آمریکایی ها، اسرائیلی ها، اروپایی ها و کشورهای مرتجع خلیج فارس بدانند اگر جنگ احزاب به راه انداخته اید، این سوی خندق هم خط علی و ندای علی(ع) منتظر شما است تا آن ضربتی که بر سر عمر بن عبدود فرود آورد بر سر شما هم فرود آورد و کار کفر را یکسره کند.

وی با بیان این که این سینه ها هنگامی که قرار است ظلم را بپذیریم چه در یمن و چه در ایران آماج گلوله ها است، خاطرنشان کرد: فریاد ما فریاد حسین بن علی(ع) و پدر بزرگوارشان مبنی بر «هیهات من الذله» است و به یقین پیروزی نصیب جبهه حق است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در بخش دیگری از سخنان خود از اکرام مردم نسبت به ایام فاطمیه و حرمت نگه داشتن این روزها قدردانی کرد.

امام جمعه موقت اهواز بهترین معروف در ایام نوروز را رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بدترین منکر در این ایام را سرپیچی از این قوانین دانست و گفت: باید آمار کشته شدگان در جاده ها را پایین بیاوریم؛ چرا که نه خدای متعال و نه اهل بیت عصمت و طهارت هرگز نسبت به چنین مسأله ای راضی نیستند.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین به سیلاب اخیر و خساراتی که در برخی روستاهای خوزستان بر جای گذاشت اشاره و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید اهتمام بیشتری نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی بیان داشت: با تک تک سلول های بدن مان به سبب چنین نعمت بزرگی از خدای متعال شاکریم./9454/پ201/ب2

ارسال نظرات