۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۲۵۲۸۵۴
آیت الله نظری:

پیشرفت کشور در گرو وحدت و همدلی داخلی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه گفت: در سال جدید باید با وحدت و همدلی بیشتر شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در عرصه های مختلف باشیم.
آيت الله نظري خادم الشريعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه امروز در دیدار استاندار مازندران با گرامیداشت حلول سال جدید، گفت: در سال جدید باید با وحدت و همدلی بیشتر شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در عرصه های مختلف باشیم.

 

وی بر ضرورت حفظ امنیت و سلامت جامعه تأکید کرد و افزود: مسؤولان باید از فرصت ایجاد شده در جهت خدمت همه جانبه به مردم بهره گیرند.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه، مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم بزرگترین عبادت است.

 

استاد سطح عالی حوزه، مسؤولیت ها را امانتی برای خدمت به اسلام، انقلاب و مردم دانست و خاطرنشان کرد: در مسؤولیت هایی که بر عهده می گیریم تنها باید به دنبال خدمت و خیرخواهی باشیم.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه بر ضرورت توجه به مبانی دینی در همه امور تأکید کرد و گفت: عمل به دین مهم ترین راه حل مشکلات جامعه بشری است.

 

وی با تأکید براین که انسان در همه امور مسؤولیت ها باید به دنبال جلب رضای الهی باشد، تصریح کرد: اگر بشر به خداوند متعال اعتقاد داشته و در مسیر رضای الهی گام بردارد به حتم خداوند نیز حمایت خواهد کرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه گفت: الحمدلله در این دولت اقدامات بسیار خوبی در حوزه امنیت و سلامت اتفاق افتاده است.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه در ادامه از برگزاری باشکوه ایام فاطمیه در مازندران تقدیر کرد و گفت: مسؤولان سعی کنند از فرهنگ معنوی و فاطمی برای حل مشکلات جامعه استفاده کنند.

 

ربیع فلاح، استاندار مازندران نیز در این دیدار با گرامیداشت بهار فاطمی حلول سال نو و نوروز را تبریک و تهنیت گفت و با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد با همت و همکاری همه مسؤولان و مردم سال 94 سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای مردم باشد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات