۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۵۲۹۱۰
مسؤل تربیت آموزش سپاه قدس گیلان:

نظام اسلامی ماهیت استکباری غرب در جهان را به چالش کشیده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تربیت آموزش سپاه قدس گیلان با بیان این که جمهوری اسلامی هیچ نسخه مشابهه ای در دنیا ندارد، گفت: جمهوریت و اسلامیت دو رکن و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
مسؤول تربيت آموزش سپاه قدس گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام صابر انصاری، مسؤول تربیت آموزش سپاه قدس گیلان امروز در مراسم گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی در جمع مردم شهرستان شفت اظهار داشت: امام خمینی(ره) صبحگاه 12 فرودین را نخستین روز حکومت الله  می دانستند.

 

وی با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی را بزرگترین عید ملی و مذهبی می دانست، افزود: همه باید برای زنده نگهداشتن این روز مهم تلاش کنیم.

 

مسؤول تربیت آموزش سپاه قدس گیلان با بیان این که جمهوری اسلامی هیچ نسخه مشابهه ای در دنیا ندارد، تصریح کرد: جمهوریت و اسلامیت دو رکن و اساس نظام  مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام انصاری با بیان این که جمهوریت کلیت نظام ما را مشخص می کند، تصریح کرد: اسلامیت هم ماهیت نظام ما را بر همگان مشخص ساخته است.

 

وی با بیان این که  امام راحل در فرمایش خود بیشتر از هر چیزی از ملت و مردم بیشتر یاد کرده است، افزود: امام خمینی(ره) هزار و 500 بار ملت و هزار و 200 بار مردم را خطاب کلام خود قرار داده است که این نشان می دهد امام به مردم اعتماد کامل داشت.

 

این مسؤول با بیان این که مردم  صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات مختلف تأیید دوباره آری مردم در 12 فروردین 1358به نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان این که همه بار مسؤولیت، حمایت  و دفاع از انقلاب و نظام  بر دوش مردم است، یادآور شد: همه فتنه ها و  دسیسه های دشمنان از سوی این ملت نقش بر آب شده است و اگر مردم نبودند نظام هرگز این چنین صلابت نداشت.

 

مسؤول تربیت و آموزش سپاه  قدس گیلان با بیان این که علت اصلی دشمنی غرب به سرکردگی آمریکا به دلیل در خطر افتادن ماهیت خود آنان است، گفت: آمریکا  با اسلام عربستان، کویت و ترکیه مشکلی ندارد ترس آنان از اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

وی با بیان این که پیروزی از آن ملت مظلوم و آزدیخواه دنیا به رهبری جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: دنیا شاهد فتح و نصرت اللهی و سیطره اسلام ناب محمدی بر سراسر دنیار خواهد بود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات