۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۵۲۹۲۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

12 فروردین تجلی همدلی و بصیرت ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تبریک روز جمهوری اسلامی گفت:‌ 12 فروردین تجلی همدلی و همزبانی و روز بزرگ بصیرت ملی است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت االاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران بر لزوم توجه جدی همه مسؤولان به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مشهد مقدس و ابعاد مختلف آن تاکید کرد و بیان داشت:‌ 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی و روز همدلی و همزبانی ملت بزرگ ایران اسلامی است که تحقق ارزش های اسلامی را با حضور در بزرگترین انتخاب رقم زدند.

 

وی با بیان این که به فرموده امام راحل‌ 12 فروردین روز عید ملت ایران است، افزود: حضور گسترده و بی نظیر مردم در روز 12 فروردین و تبعیت 98 درصدی جمعیت کشور از فرمان امام راحل و حضور در این رفراندم بزرگ ملی نشان داد کشور ما دارای ظرفیت دینی و انقلابی عظیم و قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام شکریان ادامه داد:‌ ایمان به خدا،‌ همبستگی و وفاق ملی در سایه تبعیت از رهبری عامل اصلی ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تقویت و ادامه این مسیر الهی، نیازمند حفظ روحیه جهادی و انقلابی است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران بیان داشت:‌ 12 فروردین در واقع روز بزرگ بصیرت ملی و همدلی و همزبانی ملت با رهبر جامعه و بیانگر رشد اجتماعی،‌ سیاسی و فرهنگی مردم ایران است.

 

وی با بیان این که زنده نگه داشتن روز تاریخی ۱۲ فروردین، دفاع از جمهوری اسلامی و خاری در چشم دشمنان نظام و استبکار جهانی است، افزود: ۵۰ روز پس از غلبه بر طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، طی رفراندوم سیاسی در کشورمان برای انتخاب نوع حکومت از مردم نظرخواهی شد و این در همه دنیا بی نظیر است.

 

حجت الاسلام شکریان خاطرنشان کرد: در یوم الله ۱۲ فروردین ۵۸ مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با حضور یکپارچه و آگاهانه خود در پای صندوق های رأی و با انتخاب آگاهانه و تاریخ ساز خود، بساط پوشالی ظلم و استبداد رژیم ستمشاهی را برای همیشه تاریخ برچیدند و نخستین گام برای استقرار حکومت متکی بر آرا واقعی مردم برداشته شد.

 

وی افزود: دوازدهم فروردین یکی از ایام الله و برگرفته از تعالیم دینی و با اراده مردم شکل گرفته است و کنگره های قصر دو هزار و ۵۰۰ ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بر بست و حکومت مستضعفین جانشین آن شد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران تصریح کرد: مردم در این روز نظامی را انتخاب کردند که به تعبیر امام خمینی(ره) جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد دارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید، اضافه کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی برای مبارزه با ایران قدرتمند که قدرت آن بر پایه ایمان، همبستگی ملی و رهبری  استوار است، به هر حیله ای متوسل می شوند تا باورهای انقلابی و ارزش های دینی را در کشور از بین برده و یا کمرنگ کنند  که باید همچنان هوشیار باشیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات