۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۲۵۲۹۴۷

پیام آیت الله کعبی در پی شهادت سه مامور انتظامی در استان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ آیت الله کعبی با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سه تن از پرسنل نیروی انتظامی در استان خوزستان، از عموم مردم و عشایر غیور این استان جهت شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این شهدای عزیز دعوت کرد.
آيت الله کعبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت سه مامور انتظامی در این استان پیامی صادر کرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این پیام ضمن تسلیت شهادت مظلومانه این سه مامور انتظامی که در نخستین ساعات بامداد امروز پنچ شنبه سیزدهم فروردین ماه در حین انجام وظیفه در منطقه حمیدیه خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل شدند را تسلیت گفت.

 

آیت الله کعبی در این پیام همچنین از عشایر غیور استان خوزستان و مردم ولایت مدار این منطقه برای حضور باشکوه در مراسم تشیع و خاکسپاری این سه شهید عزیز دعوت کرد.

 

متن پیام آیت الله کعبی که در اختیار خبرنگار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ الَّذِی لَهُ مُلْکُ السَّمَاوَاتِ وَالأرْضِ وَاللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ شَهِیدٌ «سوره بروج آیه 8 و 9»

 

در آغاز سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی و در ایامی که خوزستان کربلای ایرانی، میزبان راهیان نور است، خفاشان شب پرست تروریست، مزدور بیگانه و دشمنان ملت، ناجوانمردانه جنایت آفریدند.

 

فرزندان غیور عشایر، این مهمان نوازان خادم الشهداء مظلومانه و در حال انجام وظیفه مقدس خدمت به ملت و برقراری امنیت به لقاء الله شتافتند.

 

عشایر بیدار دل و مرزبان میهن اسلامی، با ابراز انزجار و تنفر شدید از جنایتکاران نوکر استکبار و ارتجاع منطقه، با اتحاد و انسجام بیشتر در صفوف یکپارچه و با تجدید بیعت با نظامی جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه و حکیم حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته، راه شهیدان را تدوام می بخشند.

 

مردم ولایت مدار و شهید پرور استان خوزستان با وحدت و برادری و همدلی و همزبانی در امتداد حماسه دفاع مقدس و جانفشانی های مستمر، دشمنان را پشیمان خواهند کرد.

 

ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدا و ملت حماسه آفرین، ان شاءالله همه با هم در مراسم تشییع جنازه این شهیدان سرافراز در صبح روز شنبه 1394/1/15 در شهرستان حمیدیه شرکت خواهیم کرد.

الاقل ـ عباس کعبی
نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری
1394/1/13

گفتنی است، در این حادثه و جنایت که نیمه های شب گذشته صورت گرفت، آقایان سجاد رشیدی، احمد جلیزی و عماد منصوری از پرسنل نیروهای انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند. /924/پ203/ج

ارسال نظرات