۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۲۵۳۰۹۷

آغاز ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان کشورمان در رشته‌های قرائت و حفظ ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت امروز شنبه ۱۵ فروردین به رقابت می‌پردازند.
قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، پیمان ایازی و حمید‌رضا عباسی نمایندگان کشورمان در رشته‌های حفظ و قرائت ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت 10 فروردین وارد این کشور شدند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور «شیخ جابر المبارک الحمد الصباح» نخست وزیر، «یعقوب عبدالمحسن الصانع» وزیر دادگستری کویت، «عادل الفلاح» معاون وزیر اوقاف و جمعی از مردم این کشور سه‌شنبه 10 فروردین برگزار شد.

رقابت متسابقان در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کویت از روز 12 فروردین به صورت رسمی آغاز می‌شود. نمایندگان کشورمان در قرعه‌کشی نفر بیستم شدند که امروز شنبه 15 فروردین ماه به رقابت خواهند پرداخت.

نمایندگان کشورمان در رشته‌های حفظ و قرائت ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت در این سفر علاوه بر شرکت در مسابقات بین‌ا‌لمللی قرآن کریم از سوی رایزن فرهنگی ایران در کویت برنامه‌های مختلف قرآنی در مرکز امیرالمؤمنین(ع)، حوزه امام حسن(ع)، مرکز جعفر طیار، مسجد سید هاشم بهبهانی نیز اجرا خواهند کرد.

رقابت در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت با حضور متسابقانی از 55 کشور جهان از 12 فروردین‌ماه به همت اداره امور قرآن وزارت اوقاف و امور اسلامی کویت آغاز می‌شود و چهارشنبه 19 فروردین به پایان می‌رسد./1325/د101/س

ارسال نظرات