۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴
کد خبر: ۲۵۳۱۰۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ایستادگی در برابر زورگویی های غرب نیازمند همدلی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان بیان این که همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز پیشرفت، عزت و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: امسال سال همدلی و همزبانی است و نخستین چیزی که باید دولت و ملت در آن همدل و همزبان باشند ایستادگی و مقاومت و دفاع از حق مسلم ملت است.
حجت الاسلام و المسلمين علي معلمي نماينده مازندران در خبرگان رهبري

حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با تشکر از تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران به بیانیه مذاکرات هسته ای اشاره و بیان داشت: مشکلات از آنجا شروع شد که عده ای از تریبون مجلس دم از صلح و سازش و کنار آمدن از حق مسلم ملت را سردادند.

 

امام جمعه قائم شهر تصریح کرد: اگر مقاومتی صورت گرفته و از حق مسلم ملت دفاع شده بنده یقین دارم از استقامت و تدبیر مقام معظم رهبری است.

 

وی، ادامه داد: سال 94 از سوی رهبری به عنوان سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نام گذاری شده است که باید در راستای تحقق آن تلاش های ارزشمندی صورت گیرد که برکات و ثمرات بسیاری برای نظام اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز پیشرفت، عزت و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: امسال سال همدلی و همزبانی است و نخستین چیزی که باید دولت و ملت در آن همدل و همزبان باشند ایستادگی و مقاومت و دفاع از حق مسلم ملت است.

 

امام جمعه قائم شهر تصریح کرد: فرهنگ مقاومت و ایستادگی همواره به عنوان عاملی اساسی در پیشرفت نظام و خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان بوده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مدبرانه و هوشمندانه توطئه های دشمنان را شناسایی کرده و در برابر دشمنان ایستادگی کردند و الحمدلله پیام راهبردی امام راحل نیز از سوی ایشان به خوبی در حال پیگیری و اجرا است.

 

وی با تاکید بر این که امام راحل محور حرکت ملت با ایمان و متحد ایران اسلامی هستند، افزود: هدف امام خمینی(ره) رضای خداوند، اعتلای دین و فراهم کردن زمینه تحقق احکام نورانی اسلام و معارف اهل بیت(ع) بود که با حرکت انقلابی مردم شاهد پیروزی این انقلاب هستیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات